czwartek, 26 kwietnia 2012

Szpital domowy

witam

Czego to człowiek jeszcze doświadczy. Ostatnio zostałem pielęgniarzem, kucharzem i czym tam jeszcze w danej chwili potrzeba bo mi się rozłożyła mamuśka z temperaturą bliską 40 stopni. Jak na starszą kobitkę nie jest to budujące ale jakoś trzeba sobie poradzić.
Tak więc prawie nie sypiam od dwóch dni i jakby mniej myślę o sporcie a przecież szkoda.
Zamiast tych kuponów w toto-gol w których rozegrano już cztery mecze mogłem wysłać te spotkania na normalnych kuponach 1X2. Ewidentny under w Atalancie, Cagliari i Napoli na win oraz czapowy remis w Sienie dawał przebitkę około 16/1 licząc kursami u naszego bukmixa. Tylko takie roztrzygnięcia stawiałem w TG.
Ale nic to, trzeba patrzeć w przód a nie roztrząsać to co już było. I dlatego przed nadchodzącym weekendem obiecałem sobie powrócić na kurs i na ścieżkę.
A na dzisiej polecam:
http://www.kontrowersje.net/tresc/zaden_zamach_lecz_przypadek_zadna_brzoza_ale_patyk

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz