czwartek, 4 listopada 2010

Z innej beczki

witam

Od rana upuścili mi krwi :)
Jakiś czas temu zaczęły się ze mną dziać przedziwne historie i od zdjęcia w avatarze jestem chudszy o jakies 20kg. A, że u lekarza nie byłem jakies 30 lat bo i po co, teraz to pewnie nadrobię z nawiązką. Zacząłem od morfologii a skończe pewnie na stole albo i na Powązkach. Takie myśli krążą we mnie ostatnio nieustannie.
Wczoraj stałem się szczęśliwym ?? posiadaczem I9000 GalaxyS. Szczęśliwym, ponieważ na tym stole i na tych Powązkach będę cały czas z kursami i szeroko pojętym hazardem, a szczęśliwym ?? bo kto ma to wie ile z tym pudełkiem pracy i zachodu. Przynajmniej na początku. A ze mna już przecież koniec :)
Piszę te głupoty co jakiś czas ale jakoś chcę tym odreagować nadmiar różnych obowiązków których nie sposób uradzić. Ta cała lista różnych nienapisanych pism do urzędów które czekają w długiej kolejce a terminy się kończą, mnóstwo spraw rodzinnych do rozwiązania, cała masa dupereli i jeszcze ci lekarze co czekają z tymi swoimi naostrzonymi skalpelami :)
Wszystko postanowiłem zrobić dzisiaj :)
Od jutra bowiem trzeba się zabrać za wielki skok na kasę. Kasę ukrytą w meczach FA Cup :)

pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Nawet się nie wygłupiaj Paweł, że jakieś Powązki czy inne historie.
    Rób co masz robić, i gramy FA)
    Też popatrzę, co i gdzie można tam skubnąć, no i oczywiście non-league)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię się czasem nad sobą poużalać :) i stąd ten tekst. Bedzie dobrze uefa, przynajmniej do 21.12.2012 :):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no jak nie jak tak)
    przy okazji - mecz.pe el już odpuściłeś?

    OdpowiedzUsuń
  4. :):)
    Na mecz.pl dałem dwa trafione typy w dwóch notkach i zostały skasowane :):)
    chyba przez kolegę bezdomnego z miasta rugby :)
    gdyby ten młody człowiek wiedział (jeśli to ktoś inny to angielskie sorry), że przez kilka lat byłem na tym forum moderatorem wszystkich tematów :) łącznie z forum zastrzeżonym, całego tego bałaganu, to może by mu to skasuj cofnęło ale na mecz.pl jak widać nie ma jak w wojsku :) Cyfra nie hamuje.
    Zresztą na mecz nic się nie dzieje. Temat angielski to chyba najsłabszy teraz dział całego forum.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mi tego nie musisz mówić :) doskonale wszystko pamiętam
    też byłem tam kiedyś moderatorem, ale ... nevermind
    nie mój cyrk, a conrad niech sobie fanuje PO dalej ;)

    OdpowiedzUsuń