środa, 3 listopada 2010

KHL 3.11

witam

Przeglądając i analizując :):) (piszę tak jakbym analizował) stronę:
http://www.betexplorer.com/hockey/international/kontinental-hockey-league-2010-2011/
nietrudno zauważyć w dziale "Last Round" (na dole strony), ze X-sy w KHL lubią wchodzić seriami. Z kabałki (kabała - rzecz ważna) wynika, że w kolejce 11/12/13.09 weszło 6 X-sów a w kolejce 11/12.10 - 7 X-sów. Wyznawca spiskowej teorii dziejów czeka zatem na kolejkę 11/12.11 :)
Przy rozpisie 3/8 (56 linii) czy 3/9 (84 linie) przy wejściu 6X po c-a 74/1 za sztukę .. to ho,ho.
Ale co w kolejkach poprzedzających ?
Szukałem X-sów u Czechów - błąd. Oni się już oduczyli remisować. To samo z Finami. Swego czasu standard.
Na dziś zatem spróbuję ligi amerykańskiej :) A co mi tam.

Vityaz v Traktor X 4,20
Jaroslav v Kazań X 4,20
Atlant v Naftekhimik X 4,20
Dynamo Moskwa v UFA X 4,20
Bridgeport v Springfield X 4,00
rozpis 2/5 stake 2/10

PiS: 13'05"
Bardzo ciekawa sprawa, ale tylko sprawdzająco.
Nikt z naszych ? nie trzyma tego meczu a w jednym z istotnych miejsc w sieci stoją kursy:
Rosja (piłka 2)
Niznyj Nowogrod v Volga Nowogrod 8,00-1,25-3,60 ( i to raczej nie jest błąd zapisu)
Niestety ten X mogę tylko monitorować a w marzeniach widziałem już jakieś 3,10 np. w sts :)

komentarz 4.11 10'15"
W Rosji - środa to jak widać dzień bezkompromisowy. Już tu kiedyś pisałem, że poniedziałek i wtorek to te dni w których należy się sprężyć.
W amerykańskiej lidze AHL 3 remisy na 6 meczyków. Warto sie temu bliżej przyjrzeć.
A derby Nowogrodu w piłce 2-2 i to jest dla mnie smutna wiadomość bo nie dało się na tym wyciągnąć grosza.

powodzenia

1 komentarz: