niedziela, 7 listopada 2010

niedzielny plan

witam

Na początek zagrałem w STS

Slavia v Levski 2 2,00 (piłka - Bułgaria)
Servette v Yverdon 1 1,30 (piłka - Szwajcaria)
Huancayo v Vallejo 1 1,50 (piłka Peru)
ako 3,90 stake 1,5/10

Postawiłem też

Hulkenberg 2,10 (nie będzie liderem po 1 okrążeniu)

jakoś nie mogę sobie wyobrazić, żeby nagle Williams i Hulkenberg stali się gwiazdami F1 a jesli nie to dlaczego Nico nie może przegrać na samym starcie

Będę dopisywał do tej notki ewentualne nowe pomysły...

komentarz:21'18"
Lewski 2-2 ale musiałem, ponieważ w Bułgarii trzymali po 1,35+ (fakt, że z dużą marżą)

powodzenia

4 komentarze:

  1. nie chce mi się pisać na swoim, więc pojadę tutaj :>

    wczoraj rozłożyły mnie blotki po 1,1 Anwil :D
    (wiem, żelazna zasada, nie gramy takiego badziewia)

    dziś trójka, aresnal, juventus i unia oświęcim

    Paweł - co z tym Peru, da się a tym coś zarobić?

    OdpowiedzUsuń
  2. czesc uefa
    akurat to dzisiajsze Peru dołożyłem jako wypełniacz w sts (tam 3 pozycje min)
    kiedy grałem kurs u tych co wiedzą :) spadal nawet do 1,30 ale.... teraz widze tendencja się odwróciła i kursy znacznie poszły do góry.
    Akurat dla tripli to bez znaczenia ponieważ Lewski (który też spadał do 1,66) tylko zremisował 2-2
    Wracając do Peru, kilka razy spadki nieźle wchodziły, jak wiadomo ostatnio w 90 minucie tendencja wchodzenia też padła.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. yhm
    no to pograłem arsenalem
    hyh

    OdpowiedzUsuń
  4. gratki za hulkenberga
    tak proste, że aż strach

    OdpowiedzUsuń