środa, 10 listopada 2010

Typy nie z tej ziemi:)

witam

Ale się porobiło.
Świat zdecydowanie przyspieszył bo wczoraj tylko kolonoskopia a dziś już onkologia.
Sprawa jest podobno poważna a jak mniemam po tomografii to dopiero się zacznie :)
Człek się nie oszczędzał i skutki jak to skutki. Z drugiej strony wszechobecna chemia we wszystkim i w ilościach które prowadzą świat wiadomo gdzie tylko nie wiadomo jak szybko.
Ja jestem przygotowany.
Zawsze nadawałem :) z domu, ale w zaistniałych okolicznościach trzeba się skonfigurować na internet mobilny. Liczę, że ze stołu też da się przeprowadzić relację i coś potypować.
A do wyczerpania baterii..... - jak w tytule notki :)

Dzisiaj też bez specjalnych przemyśleń:

Reading v Cardiff (over 2,5) 2,00

powodzenia

3 komentarze:

  1. Skoro podchodzisz Paweł do tematu na luzie, więc i ja pozwolę sobie na mały luz ;)

    Pokaż im (lekarzom) gdzie raki zimują ;)

    No offence ok kors ...

    Ja dziś znów blotki lepię (jakieś śmieszne kursy)

    pzdr i trzymaj się tam,

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    Luzik na razie
    Z analizy mi wychodzi jakieś 94,34% czyli kurs 1,06, że będzie dobrze :)
    Mam jeszcze trochę mało danych, ale jak poznam skład drużyny i sędzia bedzie po mojej stronie to się wyliżę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. a z typów ja dzisiaj za olo13
    http://olo13.blogspot.com/
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń