sobota, 9 maja 2020

Gra błędów

witam

Tak naprawdę to nie wiadomo kiedy można się spodziewać po sobie maksymalnej koncentracji. Wczoraj miałem wybitnie nerwowy dzień, spory wysiłek logistyczny i co tu dużo mówić fizyczny, a pomimo to na wyścigach konnych w Tampa Bay na 14 pojedynków h2h udało się skutecznie ustrzelić 13. Po tej dobrze wykonanej robocie sobotę poświęciłem na relaks.

Zasłużony odpoczynek
(ten bandzioch ewidentnie do likwidacji..:)

Wydawałoby się, że dzisiaj odprężony i bez obciążeń, podbiję Florydę kompletem trafień. Tymczasem popełniłem beznadziejne dwa błędy a pomylenie numerów koni przy analizie i zagranie kompletnego absurdu to już szczyt szczytów który nie miał prawa się wydarzyć. Przyszło mi więc walczyć o remis z dnia co w ostateczności stało się faktem (między innymi w ostatniej 10-tej gonitwie mój Freedom Lass (2,40) o 6 długości pokonał bardziej faworyzowaną Natomę)
Pgm Horse Jockey Win Place Show
8
Freedom Lass Angel Suarez 28.60 11.80 5.60
7
Natoma Ronald Dale Allen, Jr.   7.60 3.20
5
Dreaming of Paris Harry Hernandez     2.60
To jeden z kuponów:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311302099011681187&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Inna sprawa, że coraz trudniej walczyć z STS-em. Miesiąc temu kojarzyli po 6 par w gonitwie, później już tylko po 4 a od wczoraj 2. Poważnie ogranicza to możliwości wyboru ale cóż, gra się tak jak przeciwnik pozwala....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz