czwartek, 9 sierpnia 2018

Wstyd

witam

Prawdę mówiąc nie wiem kto powinien się bardziej wstydzić za dzisiejszy obciach na boisku Mistrza Polski. Chyba jednak ja, ponieważ piszę tu i piszę bez opamiętania żeby pożegnać się z typami "czapkowymi" które tak często a właściwie nawet stale mnie zawodzą. Tak było i dzisiaj.
Do porażki Lecha (1,40) dostawiłem Legię do przerwy (1,60) i ako 2,24 w dubli wydawało mi się niezatapialne. Umieściłem to we wszystkich rozpisach 5/13 i teraz mam za swoje.
Tak sobie myślę, że jak dajemy ciała u siebie z Luksemburgiem to w zasięgu pozostaje już tylko drużyna Watykanu złożona z 70 letnich purpuratów. I też nie ma pewności czy dalibyśmy radę.
OK, drugiej połowy nie oglądałem. Istnieje jakaś granica wytrzymałości kibica i ta właśnie została przekroczona...

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz