piątek, 3 sierpnia 2018

Po staremu

witam

W zasadzie to po krótkiej przerwie wakacyjnej nie spodziewałem się żadnego przełomu bo i podstaw ku temu zwyczajnie nie było. Każdy, w tym ja na pierwszym miejscu, zdaje sobie sprawę, że grając remisy w rozpisach 5/13 mogę je trafiać w ograniczonym procencie. Często się żalę na blogu, że los mi nie sprzyja ale to tylko "ściema" bo w gruncie rzeczy jestem z wyników zadowolony. Nie przegrywam z STS co jest faktem.
A tak w ogóle jeszcze kilka lat temu sportową przygodę z bukami traktowałem drugoplanowo. Pierwsze skrzypce grały wyścigi konne i to tam odnosiłem największe finansowe sukcesy. Teraz na torze jest zbyt oficjalnie, zbyt ociężale i trwa to zbyt długo żeby marnować czas pozostały do zejścia....:)
Poza tym już mi się nie chce i to moje lenistwo aż przeraża.
Wracając do narzekań, no cóż można powiedzieć.
https://www.livescore.in/match/r3GDYmlJ/?externalProjectId=20050#match-summary
Jedna bramka - rozumiem, ale dwie to przesada....

Ok, biorę się za kupony. Na początek ostrożnie.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz