sobota, 25 sierpnia 2018

Ale numer !!!

witam

"Pan tu Panie Pogorzelski duby smalone pleciesz, a ja gorę". Takim cytatem z filmu który powstał w 1967 roku, pokrótce mogę ocenić swoje podrygi.
Ostatnio czas wypełniają mi głównie spotkania z bliższą i dalszą rodziną oraz wizyty w urzędach gdzie muszę dogłębnie wyjaśnić rozbieżne stanowiska w sprawie terminów, rozliczeń i czekających mnie podatków na okoliczność poświadczenia dziedziczenia i sprzedaży części uzyskanej w ten sposób masy spadkowej. I w przypadku rodziny i oczywiście w urzędach diabeł tkwi w szczegółach ale gra już się rozpoczęła.
W wolniejszych chwilach, tak jak na przykład wczoraj, puszczam kilka rozpisów 5/13 ale akurat te wczorajsze chluby mi nie przyniosą.
Tymczasem zupełnie niespodziewanie, bo jak nadmieniłem powyżej zapuściłem się nieco w hazardzie, rusza dzisiaj Vuelta a Espana http://www.steephill.tv/vuelta-a-espana/ z udziałem Kwiatkowskiego i Majki. Obaj są liderami swoich grup i zaraz biorę się do oceny ich ewentualnych szans.
A to nie koniec. Wieczorem żużlowcy wystartują w GP Polski a żużel (prócz ostatnich zawodów) trafiam jak w masło. Będzie więc chyba co dostawić do kuponów jako tzw. "czapki"
Ok, tyle w temacie, biorę się do roboty....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz