sobota, 16 grudnia 2017

Ostatnie podrygi zranionej ostrygi

witam

Podjąłem dzisiaj nomen omen, raczej niezdrową decyzję ale liczę, że świat się od niej nie zawali.  Na początku przyszłego tygodnia miałem stawić się na kolonoskopii lecz oto w placówce do której mam skierowanie nijak nie udało mi się załatwić zabiegowego znieczulenia. A "na żywca" nikt mi we wnętrznościach grzebać nie będzie. Howgh....
Powyższe postanowienie musiało zapaść wcześniej bo jak ogólnie wiadomo takie buszowanie po kiszkach wiąże się i z trzydniową dietą i z wielką ilością wypitych płynów przeczyszczających co akurat na sobotnie i niedzielne popołudnia i wieczory mało mnie rajcuje.
Zdrowie jest zasadniczo najważniejsze, to fakt, ale "linię życia" którą widzę na dłoni szacuję z grubsza na 110+ a rozwidlenia chorobowe dopiero w granicach setki, więc ze swojej strony mam sporo czasu na badania a naukowcy na wymyślenie mniej inwazyjnej metody plądrowania organizmu....

Czymś muszę się pochwalić.
Wczoraj przeanalizowałem pięć psich wyścigów w Monmore Green (A-7, A-8) i grając metodą "czapka" + jedno ubezpieczenie do remisu, trafiłem głównym końcem cztery sztuki (średni kurs 4,00) a jedną asekuracją. Szkoda tylko, że stawiałem płaską stawką (czyli jednakową) i zwycięstwo nie było tak spektakularne jak w systemach 3/8, które kilka tygodni temu opisywałem. No cóż, czasy się zmieniły i to już nie to co w "Betako" gdzie na Nowolipkach siedziało przy stolikach ze 30 chłopa i człowiek oprócz tego, że walczył o pieniądze przy okazji przy udziale gawiedzi zdobywał typerski autorytet i pewien osobisty splendor.
W Miksie tkwi się samemu jak palec i znikąd ani dobrego ani złego słowa co waleczności nie służy.
Weekendowe rozpisy jeszcze przede mną. Obudziłem się zbyt późno żeby "sieknąć" biathlon ale w końcu przymusu do grania wszystkiego co się rusza ostatnio nie dostrzegam.
Póki co wyzerowałem konta i wszystko przeniosłem do STS lecz bez specjalnych oczekiwań. Lekko się pobawię w oczekiwaniu na lepsze czasy.
A te mogą przyjść już niedługo, przy losowaniu Lotto (12 baniek). Podaję wylosowane liczby.....albo nie :)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz