czwartek, 23 listopada 2017

Zasiali górale......

witam

We wtorek wieczorem wydawało się o czym tutaj pisałem, że z zagrania wyszła kicha i kupa mułu - tymczasem zdarzyło się coś czego nie mogłem przewidzieć. Wczorajsze 4 mecze w RPA i dzisiejsze dwa (Egipt 2-2, Maroko 0-0) sprawiły, że sześć kolejnych remisów, ostatnich na wielu kuponach, ze średnim kursem 2,80 weszło jak w masło co dało ciekawe notowanie 484/1.
Niestety biorąc to pod uwagę w dzisiejszych rozpisach już rozdzieliłem te trafione "na zicher" pojedynki lub w ogóle je wykluczyłem w myśl zasady - znaj proporcje Mocium Panie. Ok, weszły i chwała im za to.

Dalej już krótko bo rano odwiozłem mamę do szpitala i z zatroskania, wracając kupiłem zgrzewkę. Dla takiego sporadycznego pijusa jak ja to ciut za dużo co odczuwam w tym momencie w całej okazałości.
W każdym razie nowe rozpisy opierają się głównie na Francji (4 mecze) Rumunii (3 mecze) Włochach (3 mecze) i Iranie (4 mecze ale niekoniecznie X-sy) oraz pojedynczych rodzynkach z całego świata.
Okazjonalnie trafiły się się też takie 5/13 które uwzględniły obie "czapki" jak na przykład poniższe:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313271799015225321&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313271799015225321&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

Piątek, 24 listopada, godzina 16'20"
Szykował się 7-my, rzędowy remis singlowy (kurs ciągły circa 1250/1) ale Nafciarze pozbawili mnie tej niewątpliwej przyjemności i żeby było śmieszniej - w 90 minucie...
https://www.livescore.in/match/QmwHFMdm/#match-summary

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz