poniedziałek, 23 października 2017

Psia muzyka

witam

W nocy przejrzałem "nuty" do dzisiejszych zawodów w Monmore Green. Dość pobieżnie, bo drugim okiem zerkałem na wyścigi w Turf Paradise i jeździecki popis moich ulubieńców. Okazuje się, że dużo pracy z chartami nie będzie. Na 14 wyścigów tylko cztery spełniają moje kryteria grupowe co do rozpoczęcia analizy i tak... https://www.sportinglife.com/greyhounds/racecards ... Race 1,4 (Grade A6)  i Race 6,7 (Grade A7). Na pierwszy rzut oka spodobała mi się gonitwa o 3'07"GMT i ją pierwej wezmę na warsztat.
Biorę się zatem za kawkę i sporządzenie odpowiedniej pięciolinii a właściwie w tym wypadku "sześciolinii", żeby na jej wykresie napisać swoją własną symfonię. A obawiać mogę się jedynie tego czy z bemoli, krzyżyków i innych znaków chromatycznych nie wyjdzie jakaś wariacja....:)

PiS: 14'10"
Race 4     3.07GMT A6 - 480m Flat
 POST PICK: 3-4-2 

Po długich targach z samym sobą zdecydowałem się na obstawienie zwycięstwa:
2. Blackies Bullet  (forecast 4/1) - (pudło)
Faworytem będzie 3 (forecast 9/4) która najpewniej wystrzeli z trapu jako pierwsza ale moim zdaniem prowadzenia nie utrzyma. Tym niemniej trójką można by się zaasekurować do remisu z gry.

Wtorek, 24 października, godz. 11'20"
Poniedziałkowy greyhounds nie przyniósł strat. Co prawda w R4 faworyci zamykali pole ale w R6 (i to już piszę wyłącznie dla własnej pamięci) lekko trąciłem dobrze płatną 1-kę która z nawiązką odrobiła straty.
Puściłem też dwa rozpisy "na rybkę" i zwłaszcza jeden z nich zaczął się koncertowo od hokeja ale jak to zwykle bywa z każdą chwilą tracił na wartości.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312961799014348867&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Dzisiaj prochu nie wymyślę. Postaram się dobrać coś ciekawego do meczu w Ugandzie:
Bright Stars v URA Fc  X 2,75  (result 1-0)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz