niedziela, 27 sierpnia 2017

Granie na nerwach

witam

Od jakiegoś czasu w STS zaczął się problem ze stawianiem kuponów. Wpisując rozpis 5/13 wypada dobrą chwilę poświęcić i trochę pogłówkować i kiedy wszystko jest gotowe i chciałoby się zatwierdzić wybór wyskakuje info, "kurs uległ zmianie, spróbuj później". Nie wiadomo za które to zdarzenie wziął się akurat oddsmaker i czy tak naprawdę cokolwiek aktualizowano, dość że trzeba klikać wsio od początku.
Ok, przyjęli....uff
Na wysłanym projekcie wyrzucam trzy lub cztery pozycje, wpisuję nowe i znowu..."kurs uległ.....itd"
Przecież takim sposobem nie da się nawet przegrać.
Od 11'30" do 12'00" (czas rozpoczęcia interesującego mnie meczu) poszedł dzisiaj w bój 1 (słownie jeden) bilet.
To ja się zastanawiam czy nie zacząć znowu odwiedzać punktu na Wspólnej. Wracamy do źródeł jak za króla Ćwieczka....

Piątek i sobota nie były dniami hazardowej bajki. No cóż, los jak wicher.
A miałem już pod palcem singla Majkę na podium etapu, z kursem = 10,00. Aliści zabrakło krzty ułańskiej fantazji i spasowałem...

PiS: 18'15"
Niech mi ktoś wytłumaczy, dokąd ten świat zmierza ?
http://niezalezna.pl/201669-poszaleli-imigrantow-nie-mozna-tknac-nawet-jesli-zajeli-cudzy-dom

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz