sobota, 25 czerwca 2016

Wóz albo przewóz

witam

Za 7 godzin z małym hakiem Polska Reprezentacja w piłce nożnej wybiegnie na boisko w Saint Etienne inaugurując fazę 1/8 play-off Mistrzostw Europy, meczem ze Szwajcarią. I nie ma przebacz. Będzie rybka albo pipka bez żadnych półśrodków.
Kiedy tylko okazało się że gramy z Helwetami pomyślałem sobie - Sami swoi...:)
Bo oto jakieś 30 a może 40 lat temu dostałem gruby list z zagranicy w którym organizacja genealogiczna mojego nazwiska przysłała mi pakiet materiałów dotyczący pochodzenia, z prośbą żebym się pod właściwy pień podłączył. Z archiwaliów wynikało, że po raz pierwszy mój rodowy praszczur objawił się w starodrukach klasztornych kilkaset lat temu nad jeziorem Bodeńskim.
Pięć a w porywach sześć pokoleń wstecz znam historię rodzinną ale tak odległa wędrówka po przeszłości jaka leżała przede mną zwyczajnie mnie przerosła. Nie będę ukrywał. Wirtualnie rozglądałem się po ciekawych możliwościach mając na oku zwłaszcza odnóża heraldyczne lub przynajmniej te z przedrostkiem "Von". Zawsze to miłe nawet dla jaj poczuć w sobie choćby i strużkę błękitnej krwi z dziedzictwem stosownego zameczku u podnóża Alp...:)
No tak, w końcu na list nie odpisałem i fantazje odstawiłem do lamusa. Po pierwsze dlatego, że pisali po zagranicznemu a i roczna składka członkowska (u nas były wówczas bony) była za wysoka.
Ale, że Sami swoi mogłem przed dzisiejszym meczem pomyśleć. Tyle tylko, że wgryzając się w skład przeciwnika znalazłem jeno trzech Szwajcarów. Reszta to naturalizowana mozaika różnych narodowości. Coś na wzór Kataru w MŚ piłki ręcznej z 2015 roku.
Łatwo z nimi nie będzie. Tym bardziej, że o 15'00" pogoda nie będzie nam sprzyjać.
Wierzę jednak że do 1/4 dostaniemy się bodaj tak:
https://www.youtube.com/watch?v=vwh2OsGG1Qk


I zmęczeni gdzieś pójdziemy .
Gdzieś dojdziemy i wejdziemy .
Znów na krzywy ryj , bo jak ?! 
Jeśli już ... to tylko tak ! 

Na krzywy ryj , wchodzimy na krzywy ryj. 
Na krzywy ryj , niech inni dzisiaj płacą .
Na krzywy ryj ! I tango , szafa gra . 
,,Filip , trzymaj fason!" 

.....Idziemy dalej , bo czego się bać ? 
No czego się bać ?! Nie trzeba się bać !

Bluza 3maj Fason 3MF (szara)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz