środa, 15 czerwca 2016

W letargu

witam

Chyba dwa dni temu oglądałem relację z ulicznego quizu gdzie główne pytanie reportera brzmiało - Twoja największa wada. A ponieważ jestem w wieku filozoficznym i zasadniczo zupełnie spokojnie mógłbym wymienić setkę własnych przypadłości w skali istnienia 0-61,5 - całkiem poważnie zacząłem się zastanawiać którą to ze słabostek umieścić na wierzchołku
Postawiłem na lenistwo.
Takiego wałkonia, próżniaka, bumelanta, lesera czy jak to jeszcze nazwać, świat nie widział od czasów Wielkiego Wybuchu i taka właśnie refleksja towarzyszy mi ostatnimi czasy. Praktycznie wszystko przekładam na jutro, potem znowu na jutro i tak w kółko Macieju.
Z drugiej strony gdybym tematy które mam niezwłocznie rozwiązać zrealizował dzisiaj to przyszłością byłaby już tylko zbita stylowo skrzynka i metr kwadratowy ubitej ziemi.
Ale mnie naszło :)
Może to przez zupełną utratę zdolności profetycznych. Od początku maja przerżnąłem 3/4 stacka w mniej lub bardziej głupich odcinkach z których wnioski muszę wykorzystać w przyszłym roku.
Ok, w naszym drugim meczu na ME gracze dają Niemcom aż 62,5% na zwycięstwo. Niedoczekanie.
I  dobra wiadomość dla u_efa. O 17'00" Motor zrewanżuje się Elblągowi po słusznym tym razem kursie :)

cdn
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Olimpia na przekór wszystkim nawet mieszkańcowi Elbląga (u_efa) :) prowadzi z Motorem :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy Elbląg w drugiej lidze :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń