wtorek, 21 czerwca 2016

Przeciwko własnym typom

witam

Na co mi przyszło. Dzisiaj będę dopingował Polsce pomimo, że na długofalowym kuponie wstawiłem remis który nam do awansu w zupełności wystarcza..
A zrobiłem to ponieważ inaczej wyobrażałem sobie przed rozpoczęciem rozgrywek ME w piłce nożnej klasyfikację w grupie "C" po dwóch rozegranych rundach.
Powiem więcej. Chcę żeby Nasi zagrali bojowo od pierwszych minut i puknęli Ukrainę bardzo wysoko. Na przykład..
Polska versus Ukraina 5-1
Powinno wystarczyć....
Trzeba zrobić wszystko, żeby zająć pierwsze miejsce na etapie eliminacji do play-off, w 1/8 wygrać najprawdopodobniej ze Słowacją, później ze zwycięzcą meczu Włochy/Chorwacja, w półfinale nie dać szans Francji i na sam koniec upokorzyć, no własnie, kogo ? .....

Result
Mój optymizm co do wyniku był jak zwykle grubo przesadzony. Chciałem z serca całego, żeby nasi wygrywając wysoko, zajęli pierwsze miejsce w grupie "C" co wydawało się rozwiązaniem optymalnym. Ale los płata przedziwne figle. Niemcy, Hiszpanie, Francuzi, Włosi i Anglicy zabunkrowali się wspólnie w dolnej części drabinki i wzajemnie się będą wyrzynać.a z jednymi z nich możemy spotkać się dopiero w finale.
A Szwajcaria ze swoim międzynarodowym składem ?
No sorry Gregory, jeśli chcemy mieć medal to tacy Helweci muszą być w naszym zasięgu...

Hazardowo jestem niedopieszczony. Po dzisiejszych meczach zszedłem do poziomu 1 01.2016 roku i jest to oczywiste zmartwienie. No bo jesli się nie poprawię, stack trzeba będzie uzupełniać a tego wyjątkowo nie znoszę. Niby jest jeszcze szansa żeby poszybować jak Orzeł ale zjazd który praktycznie rozpocząłem 1.04 2016 nie ma końca, niestety....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz