piątek, 10 czerwca 2016

Francja versus Rumunia

witam

Mniej niż trzy godziny dzielą nas od rozpoczęcia Mistrzostw Europy w piłce nożnej ale poza sportowymi emocjami na dużo hazardowo nie liczę.
Oglądactwo rozpocząłem już w nocy od meczu Urugwaj v Wenezuela i mogę powiedzieć z całą odpowiedzialnością, że faworyt to czasem zwyczajny cienki Bolek. Dlatego też nie ma co liczyć na łatwe zwycięstwa pewniaków i easy money. A już specjalnie ja, kiedy jak na przykład wczoraj kupon rozpoczęty od pięciu kolejnych trafień nagle się zaczął wywracać tak, jakby działały na niego magiczne zaklęcia voo-doo.
Dzisiejsza dubla kolarska (2,32) łatwo znowu weszła ale cóż z tego. Przy moim ostatnim farcie coś musiało się przecież wydarzyć. Puszczałem tę dublę z dziesięć razy i za każdą próbą (w STS) wyskakiwał błąd połączenia. W końcu dałem spokój, do punktu iść mi się nie chciało i szmal mogę oglądać tylko przez szybę.
ok, idę zrobić kawusię, zaliczę trochę polityki a po dwudziestej rozpoczynam delektować się jak wszyscy futbolowym świętem. Oby tylko do samego finału nie stało się nic czego można się obawiać a czego sobie zdecydowanie nie życzę...
O tytułowym meczu ani słowa. Nie znam się, nie wiem, zarobiony jestem :)

cdn
pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Paweł,
    na dziś z EŁRO
    Motór v Olimpia 1 2,00

    pozdr

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  2. THX
    Wziąłem a co mi tam :)
    Dodałem do tego dwa pojedynki kolarskie
    Martin v Rodriguez 1
    w du Dauphine
    Cancellara v Matthews 1
    na czasówce w Szwajcarii
    http://rowery.org/2016/06/10/prezentacja-tour-de-suisse-2016/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Elbląg strzelił już dwie, fartownie obie ze spalonych :)
    Motor chyba lepszy ale póki co nieskuteczny.
    Mecz w TV3

    OdpowiedzUsuń
  4. 84 minuta 0-1 i choć Lublin ogólnie lepszy to wyraźnie widać że brak im Lewanowskiego

    OdpowiedzUsuń