niedziela, 17 stycznia 2016

Jak zatrzymać czas ?

witam

Niedzielne problemy związane z brakiem czasu to już stała dolegliwość która powraca co tydzień. Nawet wcześnie wstałem, nawet porządnie się przespałem ale programy polityczne w TV, prasówka i śniadanie w przelocie uniemożliwiają prawidłowe przygotowanie kuponów do bojowej akcji.
Założenia były słuszne. Dwa pierwsze rozpisy 5/12 z godziny 12'00" idą bez pudła (na razie 2/2 w trzeciej hiszpańskiej) ale już następne głupoty wyglądają o wiele gorzej. Pierwsza myśl najlepsza - mogłem się tego trzymać.
Kolejne rozpisy (5/13) zapuściłem w STS i jak już będzie co pokazać to wkleję je później....

21'00" Result
Chyba nie wyszło najgorzej. Włosi w 3 lidze optymalnie, Hiszpanie w 3 lidze prawie bardzo dobrze. Zawiodła tym razem druga Portugalia która dotychczas spisywała się nieźle.
No i sporo mojej winy. W dwóch krajach których na remisy nie gram dołożyłem bez sensu po jednym meczu. Człowiek uczy się całe życie. Konsekwencji.
I wiadomo, oba down (Liverpool 3,30 i coś tam w Belgii)
Gdyby tak za te dwa chore pomysły podrasować nieco Indie (które stawiam często) byłaby ogromna różnica...

INDIA: I-League1X2
12:00SC GoaDSK Shivaians    0 : 01.853.604.00
14:35MumbaiEast Bengal    0 : 03.603.202.00

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz