sobota, 16 stycznia 2016

Intuicyjnie

witam

Biathlon w Ruhpolding z powodu fatalnych warunków atmosferycznych (rzęsisty śnieg i mgła) postanowiłem tylko oglądać. Wczoraj pogoda była niemal optymalna i trypla (2,38) w sztafecie weszła bez problemów.
Egipt zagrał bez pudła tak więc zaczęło się lepiej niż ustawa przewiduje - a skończyło się jak zawsze :)
Zawiodła Francja w piłkarskich przepychankach.W sumie remis z gry co mnie zupełnie nie zadowala....

Kończę ustawiać kupony w "lidze angielskiej" ale to co wczoraj napisałem pod zestawem ma się nijak do rzeczywistości. Zakłady są trudne i muszę zdać się na intuicję. Tym bardziej, że z wieloma spadkami kursów nie bardzo się zgadzam.
Zaczął się biathlon tak więc:
cdn

20'45" Result:
I po 13-tce...Wilków nie sięgnąłem (1X) tak jak i Aston Villi (X2) choć tutaj miałem wybór (12). No cóż.
Nic nie dał pomysł QPR (2)  Huddersfield (X2) i Mk Dons (12) i innych dobrych "czapek"
Może odrobię na rozpisie 5/12 choć w drugiej Portugalii, bramka w 88 minucie trochę mną tąpnęła....
A w ten remis nie wszedłem :)
17:30MessinaBenevento     0 : 53.251.734.20
....tylko dlatego, że Mix ze strachu meczu nie trzymał. I dobrze....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz