środa, 11 grudnia 2013

Z deszczu pod rynnę

witam

Zacznę od wniosku a jest on taki, że nie można po prostu ze mną grać.
A było to tak.
Do zestawu drugiego w Toto - gol wymyśliłem sobie taki patent, że przeciwnicy Leverkusen, Realu, Olympiakos i Dortmundu strzelą maksymalnie dwie bramki w tych czterech meczach (nie więcej niż po jednej w spotkaniu) a faworyci wygrają. A skoro tak przyjąłem to z wariantu 0/23 01/3 w pojedynku FCK v Real musiałem nieszczęśliwie wybrać ten drugi.
W pozostałych dwóch pozycjach (Pilzno, Napoli) założyłem przynajmniej jeden remis (0-0 lub 1-1) z sześcioma opcjami w drugim.
To był trzon całego zagrania. W miarę tani.
I oto przychodzi 90 minuta meczów LM w sytuacji:
FCK v Real 0-2
Pilzno v CSKA 1-1
Do piłki z karnego rusza Ronaldo i nie trafia w bramkę za to z gry trafia kolega Wagner (też w 90-tej) z Pilzna na 2-1 (też mam ale nie jako podstawa) - Pilzno tym golem wywaliło CSKA z LE a Rosjanie kończyli w dziewiątkę...
A było tak blisko szczęścia w którym zamykałbym kupon w pełnej permutacji
Napoli v Arsenal 0/012 1/12 2/1 oraz Marseille v Dortmund 0/12 1/23 - razem 24 linie.....
6-tek może być sporo, wiadomo. Ale niech by i jedna z dziesięciu. Choć tyle i aż tyle.

Z tego wszystkiego rzucę się dzisiaj na..... hokejowe remisy.

czwartek 12.12 godz 10'45"
Ponieważ wybieram się na bazarek a przyroda nie znosi próżni, postawiłem
Norwegia win 4,30 stake 1/10 (3 miejsce)
Ukraina win 2,70 stake 0,6/10 (na zwrot) (2 miejsce) - wygrały Niemki.
w zawodach kobiecej sztafety biathlonowej.
Składy... http://datacenter.biathlonresults.com/?RaceId=BT1314SWRLCP03SWRL&view=schedule_race

cdn
pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Zestaw 2
    Pula na wygrane: 7675.39 zł
    0 wygranych 6 trafień po 0.00 zł
    4 wygrane 5 trafień po 479.70 zł
    103 wygrane 4 trafień po 18.62 zł
    1277 wygranych 3 trafień po 3.00 zł

    Mała pula jak na Ligę Mistrzów, brak szóstki
    A moje 14 trójek to szkoda słów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Po wczorajszych wynikach wszystko wróciło do normy.
    Na 6 nie miałem szans bo Napoli 2-0 było poza moim wyobrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  3. a można pana prosić o wstawianie tych rozpisek jeżeli to nie problem

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest problem (z wstawieniem) bo wysłałem ze 40 kuponów :)
    Tak to jest z rozpisami zależnymi
    Ale to przecież łatwo sobie na kartce poukładać

    OdpowiedzUsuń