poniedziałek, 16 grudnia 2013

Co tam w trawie piszczy ?

witam

Prawie cały rok trwała przepychanka o której swego czasu pisałem a która właśnie skończyła się oddaniem mamuśce kasy, co do grosza. Jestem z tego osobiście zadowolony bo choć nie była to jakaś astronomiczna suma to w tym wypadku liczy się sam fakt, że od początku do końca, bez pomocy zawodowych prawników udało mi się rzecz całą poprowadzić jak należy...

Poniedziałek jak to poniedziałek. Do gry wiele nie znajdę. Poza tym nie bardzo chce mi się dzisiaj zgłębiać ten analityczny alfabet więc skorzystam ze strony:
http://www.mybetworld.com/
I puknę ich 100% :):):) bank pod tytułem:
Young PSV v Dordrecht 2 2,08 (result 3-0)
gdzie po kliknięciu kursorem w mecz pokazują się wykresy które podobno ten typ uwiarygadniają...
No niech im będzie, zatem sprawdzam...

Result: Jak na typ z głosowaniem 100%, to coś cienko pograli. No cóż, bez pracy nie ma kołaczy. Trzeba się samemu przyłożyć.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz