poniedziałek, 30 grudnia 2013

Jużem był w ogródku....

witam

...i myślałem o niedzieli, a w sobotę łeb ucięli....
Kumulacja rozbita a w planie było "siec" na nowy rok "ile fabryka dała".
Trudno. Los jak wicher. W Toto - gol zaliczyłem remis z gry (9 czwórek i sporo trójek). Zawiódł mnie Newcastle bo nic nie strzelił a zupełnie rozczarował Blackburn. Kiedyś, jak wiadomo ulubiony mój klub ale nasze drogi muszą się chyba rozejść...
Odbierając kasę w Mixie (także za kupon z wczorajszych komentarzy - P*2/4) puściłem wstępne przemyślenia na Nowy Rok (coby nie spadły kursy), ale jeszcze bez sprawdzania składów itd. Po prostu na oko....

Hyde v Macclesfield 2 1,65 (result 0-3)
Eastleigh v Dorchester 1 1,30 (postponed)
blok ako = 2,15
Grimsby v Lincoln 1 1,55 (result 1-1)
Luton v Barnet 1 1,60 (result 2-1)
jako dwie tryple 123 i 124

a w szerszym rozpisie (4/8) dodałem (ale tym bym się nie sugerował)
Arsenal v Cardiff 1 1,18 (result 2-0)
Liverpool v Hull 1 1,26 )result 2-0)
Queens Park v Doncaster 1 1,30 (result 2-1)
blok ako = 1,93
Braintree v Cambridge 2 2,25 (postponed)
Hartlepool v Bury 1 2,10
Swindon v Crawley 1 1,85 (postponed)
Ipswich v Charlton 1 1,80

Mecze Konferencji (także L6) to rewanże za Boxing Day z 26 grudnia. Tak jak już wtedy pisałem dużo pojedynków derbowych i około derbowych.
Barnet (ostatnio 2 czerwone) i Lincoln (czerwona) osłabili składy w i tak słabszej pozycji wyjściowej itd...

PiS: 13'30"
Za 1,5 godziny rozpoczynam przygodę z greyhounds w Monmore Green. Te późno grudniowe klimaty pamięta zapewne Betako które na raty wypłacało kasę tygodniami kiedy na 7 wyselekcjonowanych wyścigów wchodziło mi 7 ze średnimi kursami 4,50 :) - a rzecz traktowałem tryplami.....
Na dobry początek 14'08" GMT - Final Big Pike (6)
Dopisali (3) rezerwowy, i jest to groźny przeciwnik.....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz