niedziela, 29 grudnia 2013

To ostatnia niedziela

witam

Tradycją wyścigów konnych na Służewcu w ostatnim dniu wyścigowym sezonu  prócz palenia programów i kilku mocniejszych toastów z kolegami hazardzistami jest także puszczana z megafonów piosenka, śpiewana przez Mieczysława Fogga
http://www.dailymotion.com/video/x5636b_ta-ostatnia-niedziela-mieczyslaw-fo_music
Tak było przynajmniej do czasu kiedy "intensywnie" na konie uczęszczałem :)
Zasadniczo, przez kilkadziesiąt lat te dwie rzeczy tak się ze sobą sprzęgły, że jak myślę wyścigi to widzę niedzielę i odwrotnie.
Teraz, od kiedy na Służewcu, z różnych przyczyn, jestem jedynie rzadkim gościem mogę sobie pozwolić przenieść tę tradycję do bloga. W ten wyjątkowy dzień hazardowy roku ad 2013.....

Z Toto - golem nie mam problemów jak wczoraj.
Zestaw 3 postanowiłem wypełnić tanio i "po łebkach" bo "przecież nawet gdybym się sprężał to nie udźwignę ..taki to ciężar" jak mawiał klasyk.
Gorzej jest ze standardowymi kuponami.
Skoków się jakoś podskórnie obawiam ale do 15'00" jeszcze coś wymyślę. Te moje obawy nie są nieuzasadnione skoro kursy w tych samych parach wystawionych w Mixie i STS różnią się od siebie czasami dość znacznie.
Z piłki jestem na razie na etapie
Tottenham v Stoke 1 1,54 (result 3-0)
ale intensywnie pracuję :) i postaram się do tego coś dołożyć. Naturalne byłyby na przykład Derby County które wychodzą z prawie wszystkich elementów analizy. Prawie, ponieważ h2h (1XX1X) - przeraża.

W szerokim systemie z rozpisem (dwóch kuponach zależnych) wezmę
Lokomotiv v Magnitogorsk X 3,95
Donbass v Kazań X 4,00
Severstal v Traktor X  4,00 (1 2,30)
Dynamo Mińsk v Torpedo X 4,00 (2 2,14)
i szukam trzeciej pozycji dwu drogowej (byle pewnej i dobrze płatnej)

PiS: 30 grudnia
Kumulacja w zakładach "Ligi Angielskiej" rozbita
Szczegóły w komentarzach
1 wygrana 13 trafieńpo 62662.90 zł
cdn niebawem
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Wypłaty we wczorajszym correct score
    Pula na wygrane: 9768.96 zł
    0 wygranych 6 trafień po 0.00 zł
    0 wygranych 5 trafień po 0.00 zł
    3 wygrane 4 trafień po 1085.40 zł
    108 wygranych 3 trafień po 60.30 zł
    A ja nie mam choćby trójki. Nic to, jak mawia mój kolega - hazardzista. Odbijemy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie czuję dzisiejszej kolejki więc nie będę umieszczał w głównym wątku tego co zagrałem.
    A przecież musiałem żeby adrenalina miała odpowiedni poziom.
    Zatem do tego hokeja dołożyłem Doncaster 1(X)

    A niedrogi kupon to Blackburn, Preston, Brentford, Derby jako 2/4 ze Spurs w pewniaku
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja "ziewam" a tu tymczasem ludziska kasują swoje na koniec roku..
    Pozazdrościć... ale i mocno pogratulować
    Liga angielska....
    Pula na wygrane: 69970.96 zł
    1 wygrana 13 trafień po 62662.90 zł
    6 wygranych 12 trafień po 507.50 zł
    74 wygrane 11 trafień po 24.68 zł
    394 wygrane 10 trafień po 6.18 zł
    https://totolotek.pl/ExternalPage.aspx?ID=4

    A miałem się szykować na 1.01.2014 na "grubsze chromolnięcie"
    Przepadło :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń