niedziela, 23 stycznia 2011

Zakopane 3

witam

Będę dopisywał do tej notki typy z Milenium. Ich oferta jest najwcześniej i jak zawsze najciekawsza. Muszę to wszystko podrukować, lekko przemyśleć i puknąć ich w poroże :)
Trochę nie w tempo to wszystko, ponieważ jutro mam wizytę decydującą o dalszych losach, kto wie może nawet decydującą o całym tym moim bałaganie i kurde kto odbierze wygraną dzisiaj kasę od buka :)
Póki co, na dobry początek postawiłem
Francję w dzisiejszej sztafecie biathlonowej (1-3) po 1,90 za sztukę.

A oto wychudzony o 25 kg hpc czyli 1/2 hpc


PiS: 9'50"
Kwadratowych jaj będę poszukiwał tutaj :)
Yugra v Niznijkamsk X 4,20
Petersburg v Ufa X 4,20
Spartak v Magnitogorsk X 4,20
CZAPA za 1,50 (jakaś)
rozpis 2/4, a ta czapa coby przy tylko jednym X-sie zwracał się rozpis.

PiS; 13'30"
Ta czapa to
Francja v Szwecja 1,60

Poza tym najbliższy jestem
Schmitt v Chedal 1 1,50 (qwale)
Uhrmann v Ito 1 1,50 (konkurs)
a z angilskiej nie mogę nie wziąć
Blackburn v Wba 1 2,36
wszak Blackburn to moja ulubiona paka :)

powodzenia

3 komentarze:

  1. Witam Pawle)
    Trzymaj się i nie daj się.
    Dla mnie jesteś i tak legendą, za analizy na meczu (angielska liga) - za wiedzę i chęci)

    OdpowiedzUsuń
  2. thx uefa
    muszę się trzymać, bo sobie rodzinaka beze mnie nie poradzi w tych trudnych czasach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. z tą ofertą Millenium to rzeczywiście prawda - jest najlepsza :) przynajmniej jeżeli chodzi o skoki - ich oddsmakerzy lubią robić promocje - jak dziś na parę Stoch - Freund @2,0 na polaka- żal by było nie pograć
    szkoda Adasia i jego upadku - ale mam nadzieję, że się pozbiera szybko i na MŚ będzie w pełni formy
    z tego wszystkiego zapomniałem o angielskiej - i o rodzynku z Blackburn :(
    jutro Chelsea na wyjeździe w Boltonie - wydaje się, że już kryzys mają za sobą, z drugiej strony Bolton jeszcze w tym roku nie wygrał nic w lidze, ale @1,6 nie wiem czy na Chelsea nie za nisko?
    za to polecam AO i zagranie w millenium Wawrinka +2,5 hcs @1,8

    pozdrawiam i życzę zdrowia
    ziutek

    OdpowiedzUsuń