niedziela, 9 stycznia 2011

Pożegnania z sts

witam

Ostrzegało mnie wielu przed nowym systemem w STS (a raczej sts). Ale takiego szajsu to się nie spodziewałem w najgorszych snach.
Już nie mówię o samej ofercie, bardzo późno aktualizowanej z pozycjami których z nieznanych przyczyn wogóle nie da się zagrać. Już nie mówię o drukowanym na ekranie kuponie z którego nic nie wiadomo (nie widac kursów na przykład i trzeba się o nie dopraszać), nie mówię o kuponie z wypłatą gdzie nie wiadomo co weszło a co nie i tylko w zasadzie możesz coś z łaski odebrać albo spadać na drzewo. Niby proponują ci samodzielne sprawdzenie kuponu, ale weź to człowieku sprawdź - kilka pozycji sprzed 10 dni :) Niby gdzie. Zwłaszcza jak jesteś pewny że wszystko weszło. Tragedia, syf itd....
Dzisiaj wypisałem sobie piękne kuponiki :) 3/7 i 2/3 w pewniakach i zapodaje jak się należy.
Niestety obesrany system tego nie przyjął a najgorsze, że nie wiadomo z jakiej przyczyny. Żadnych oczywiście kolizji wspierających czy czegoś takiego. Pani stwierdza, że prawdopodobnie coś z tego zestawu można grać tylko w singlu. Ale co ??
Ona nie wie.
To kto ma wiedzieć, w ofercie nie ma żadnej adnotacji.
Wręcza mi zatem miła pani ABC-sts-u, żebym się zapoznał z zasadami gry :):)
Ja tu nie chcę używać brzydkich słów ale to tak jakby mnie kto, no nic......
Kto ma do jasnego groma znać na pamięć te zasady.
W desperacji zagrałem jakiś chory system w totomixie, już bez większych przemyśleń bo zostało 8 minut do zamknięcia oferty na dzisiejsze skoki.
Zapodam ten kupon, bo ktoś tu kogoś walnął. Oni mnie albo ja ich bo by nie weszło.

a rozpis w sts był taki 3/7
Avtomobilist v Nowosybirsk X 4,10
Traktor v Naftechimik X 4,10
Neuner win 3,00
Morgerstern win 2,70
Kraniec 2,00 (z grupy Kraniec, Schli, Romoeren)
Amman 1,70 (z grupy Amman, Hilde, Hautamaeki)
Jaks v Perl 2 1,92 (od Jedruli :))

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz