sobota, 22 stycznia 2011

Zakopane 2

witam

Po latwym zwycięstwie rosjanek w biathlonowej sztafecie :)
pograłem masę kuponów w milenium i totomixie. Aż wszystkiego nie da się opisać.
W mixie spodobał mi sie pojedynek
Ito v Stoch 2 1,70 (konkurs)
Bryt v Murańka 1 1,80 (kwale)
Stoch powinien zdjąć łatwio Japończyka a Bryta zagrałem wyłącznie na kurs. Wczoraj za to samo płacili 1,40 i faktycznie wydaje sie że jest deczko lepszy od 17-latka
Ciekawe czemu Boe skandalicznie pobiegł przedwczoraj w sprincie. Dzisiaj wsród 30-tu wrogów powinien dociągnąć dość wysoko, a nie ukrywam, że po 9,40 na win też bardzo leciutko podjąłem.
Sporo mam tych pojedynków skokowych w milenium, więc nie da się wszystkiego opisać, w kazdym razie Małysz wysoko byłby wskazany :)
Do angielskiej ligi to ja już pisałem, że na razie się nie wtrącam ale
D&R v MkDons 2 3,20 to sobie za grosze pozwoliłem głównie z uwagi, że w tym wieku, a mija już 11 rok, nie zdazyło im się osiagnąć nic gorszego niż win.
Jakiieś uner/overy z których najbardziej liczę na Newport v R&D na over po 1,83 jakoś tak mi pasi.

powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz