sobota, 11 grudnia 2010

sobota 11.12

witam

Dzisiaj nic specjalnego. STS nie dał nawet kursów na dochodzenie w meskim biathlonie. Ale nawet gdyby dał te kursy to punkt zamknięty.
Znaczy żaluzje odsłonięte, znaczy ktoś był, ale przez kilka godzin, ani żywej duszy :(
W sobotę. Ciekawe podejście.....
Zagrałem przez to obok, w totomixie. Głównie na sztafetach biathlonowych.
Rosja v Francja 1 1,30
Niemcy v Szwecja 1 1,30
Polska v Chiny 1 1,55
ako 2,62
Wziąłem Polki :) bo mi kumpel zarzucił, że grajac przeciwko Sikorze wczoraj, postępuje niepatriotycznie.
No to dzisiaj na Polki :) Zobaczymy co z tego wyjdzie

Jakieś skromne dopiski na:
Colognia 1-3 1,40 (bieg narciarski)
Sparta v Frisk 1 1,25 (w norweskim hokeju)
Carlisle v Dag&Red 1 1,65 (choć obiecałem sobie nawet nie drukować fixtures :). Nic to, lekko pobrałem.

komentarz: 20'00"
założenie słuszne choć weszło dość szczęśliwie :)
dopiski mniej istotne, Colonia 4-ty a o Anglii nie ma co pisać i nie ma co się na nich nastawiać.
powodzenia

1 komentarz:

  1. Ja nic nie piszę co stawiam, co stawiać, co ... ooo .... :)

    Paweł, zdrowiej, trzymaj się, walcz, kop, drap tego skurwisyna ;)

    Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń