czwartek, 16 grudnia 2010

Carlisle

witam

Chciałem się dziś wytłumaczyć z ubiegło-tygodniowego Carlisle.
Jak pewnie niektórzy wiedzą w ligę angielską grałem od zawsze. Niektórych z czytelników nie było jeszcze na świecie :) kiedy w jedyną dostępną w Polsce grę – totalizator sportowy (liga angielska) stawiałem grubo i co ważniejsze – skutecznie. Pamiętam te niezapomniane sesje BBC (w dużym gronie) w starodawnym radiu od 16.00 w każda sobotę, gdzie fala uciekała co chwilę, pewnie na skutek działania służb potężnych i dwupłciowych, i trzeba się było nieźle gimnastykować, żeby dokładnie wszystko uchwycić.
Wczesne lata 70-te to pierwsza 13-tka :) ale dość łatwa i płatna podle ale już zaraz po tym piękna 12-tka których było tylko dwie(nikt nie trafił wtedy kompletu) i żniwo było już ciekawe. Grałem wtedy z kumplem na spółę i pamiętam, że za swoją wygraną część kupił sobie „Dacię” którą razem jeździliśmy podrywać dziewczyny :) To wszystko historia.
Dlaczego o tym piszę. Ponieważ, w grze na angielskie zespoły w sporej części determinowała mnie zawsze historia.
I tutaj właśnie wrócę do Carlisle. Padł mój kolejny bastion w tej angielskiej batalii. Ciekawe, że wszystkie historyczno - wspomnieniowe założenia przestały przychodzić w tym sezonie ligowym. Ileż to już takich bastionów w tym roku pogrzebałem.
Tak więc do Carlisle, typowej dotąd drużyny późno jesienno-zimowej z dalekiej północy, przyjeżdża londyński Dag&Red, osłabiony, słabszy i bez formy i bije mi te moje Carlisle pod każdym piłkarskim względem. To już nie jest rzecz normalna i muszą tu działać siły nieczyste :)
A z siłami nieczystymi nie zamierzam się mierzyć.
Tak więc Carlisle był na jakiś czas jednym z ostatnich angielskich typów w które się zaangażowałem. Choć z drugiej strony to tylko mój taki dzisiejszy pogląd na gorąco. A tylko krowa nie zmienia poglądów

Z dzisiejszej gierki tego typu kupony. Nie dawałem ponieważ Cyl to wiadomo przecież a Kazachów zapożyczyłem od "jedruli" który ma hokej w małym palcu :) - Thx
http://freepicks-jedrula.blogspot.com/

result:
Cyl v Gwizdoń 1
Kazachstan v Polska 3-1
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz