sobota, 15 czerwca 2024

Za wysokie progi...

 witam

Wygrać z Brytyjką w tenisa na trawie jest zwykle nieco ciężej a co dopiero kiedy broni ona tytułu sprzed roku. Madzia Fręch stała więc od startu na straconej pozycji.
Maks Kaśnikowski także poległ z dużo wyżej notowanym rywalem z Indii który po wygraniu turnieju przed tygodniem nie zwalnia tempa.
Adrian Meronk (golf) w US Open w dwudniówce zaliczył wynik +12 czego nie skomentuję ale czego się w gruncie rzeczy spodziewałem.

Ja za to bije rekordy świata w zakupach z "Temu". I paradoksalnie nic mnie to nie kosztuje.
Po prostu późnym wieczorem sprawdzam wyniki meczów piłkarskich i uznaję, że ewentualnie wysłanych systemów bym nie trafił. Ten zysk zaniechania inwestuję w sklepie i mam kolejną radochę ze swoich słusznych decyzji.

A propos decyzji jedna leży mi na wątrobie. Choć sprawa jest oczywista i prosta jak kłębek drutu to "osoba decyzyjna" przeciąga ją jak może. Wiadomo, przykład idzie z samej góry...

Dodają gazu, ale to było wiadome od dawna...
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/szok-histeria-panika-pgnig-wysy%C5%82a-gigantyczne-rachunki/ar-BB1oh3xY?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=a3b87ef79b5c4f69a317bb77fe3bebc1&ei=34

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz