piątek, 7 czerwca 2024

Obsesja

 witam

Opętany przez "Temu" które prócz atrakcyjnych cen kusi mnie co i raz zniżkowymi kuponami i wzbudza nieopanowaną potrzebę kupowania zaczyna mnie to już drażnić. Niby z jednej strony jestem zadowolony z nowych nabytków ale z drugiej mam poczucie, że całkiem zgłupiałem. Dziesiątki a może już i setki rozmaitych urządzeń i gadżetów czeka w kolejce na swoje zainstalowanie a wiele z nich z chińskim opisem nawet nie pamiętam do czego służy. Na szczęście cały zakupiony towar można wznowić na ich stronie i powoli, krok po kroku, dochodzić po co mi to było...

Tenisowa polska młodzież pnie się w górę. Już nie tylko Iga która po raz czwarty wygra jutro w Paryżu ale Kubka, Berkieta, Kaśnikowski i Pawelski mają dziś swoje szanse. Na golfowym polu w Houston o wielkie nagrody powalczy zaś Adrian Meronk.

O polityce aż nie chce się pisać. MON i Prokuratura dała ciała tuż przed wyborami do Europarlamentu kiedy na wierzch wyszły ich niecne praktyki na granicy sprzed trzech miesięcy i w jednej chwili prześcignęła o wiorstę pozostałe resorty w hierarchii spustoszenia. Ale nie mam już nadziei, że to o czymkolwiek zadecyduje. Być może na słupki poparcia dla partii politycznych wpłyną bankructwa firm, masowe zwolnienia z zakładów pracy, drożyzna czy ukrywane przyzwolenie na imigrację ale sądząc po ostatnich rozmowach w Warszawie niewielu to obchodzi. Trzeba tylko liczyć, że do czasu...

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz