sobota, 30 marca 2024

Przekaz z Jasnej Góry

 witam

Nie będę udowadniał bo rzecz jest oczywista, że systemy 5/15 w Superbet mają kolosalną przewagę nad 5/13 (max) którym można obstawiać w STS. I sprawa nie dotyczy tylko remisów które ja najczęściej stawiam ale wszystkich rozstrzygnięć meczów z kursami 2,60 do 3,20. Te dwa dodatkowe miejsca na kuponie można a nawet należy spożytkować na "pewniaki" wstawione w elementy "rozpisu" które znakomicie asekurują całe zagranie. Dodatkowo Superbet przyznaje 5% "super bonus" (od 5 pozycji) który nieco niweluje 12 procentowy, Tuskowy podatek.
Dzisiaj zagrałem dwa zestawy 5,6/15 chcąc sobie sprawić przedświąteczny prezent w postaci złupienia bukmachera i jako pierwszą z pozycji która się odbyła a która była właśnie owym pewniakiem został częstochowski Raków. 
I oto z samej Jasnej Góry popłynął do mnie przekaz, że nowe władze trzymają rękę na wszystkim co się rusza i że opiłowywanie katolików wchodzi właśnie na kolejny szczebel. W 95 minucie padła bramka wyrównująca na 1-1 (grałem home po 1,48) i dupa z wołem. Kupon gra cały czas ale strata około 1,5 tysiąca linii optymizmem nie napawa. 

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz