poniedziałek, 4 marca 2024

Winowajcy

 witam

Ewa Swoboda (srebro) i Pia Skrzyszowska (brąz) z magicznymi rezultatami skończyły swoje występy na HMŚ w Glasgow. Na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu (jeśli się odbędą) w biegach na 100m i 100m płotki będzie znacznie trudniej ale finały w obu wypadkach są do wyobrażenia.
Adrian Meronk zajął ostatecznie dzielone 6 miejsce T6/11 w golfowym turnieju w Arabii Saudyjskiej i przytulił za zasługi indywidualne 508750$ + podział nagrody grupy Cleeks GC (11 miejsce) w której jest kluczowym ogniwem.

Mnie poszło znacznie gorzej 😀
Jedyna pociecha to fakt, że grałem dość cienko nie mogąc zebrać dostatecznej liczby odpowiadających mi meczów piłki nożnej. Dobierałem więc do kuponów 5/15 pojedynki z takich lig których zwykle nie dotykam. To się musiało skończyć czarno a kiedy na jednym zestawie miałem trafione 0/9 ręce mi zwyczajnie opadły. Remisy to los, jasna sprawa, ale że winny zawsze być musi postaram się trochę siebie usprawiedliwić. 
Bo skoro stawiam remis w meczu z notowaniem 2,13-2,85-3,90 gdzie na X pasują mi podstawowe składniki analizy a pada wynik 0-1 to do typowania nie mogę mieć zastrzeżeń. W takiej sytuacji winni są gospodarze którzy nie umieli wyrównać a co właśnie w ten weekend zdarzało się zbyt często. 
Ale nic to, niejednokrotnie pisałem, że wolę takie 0/9 niźli 4/5 czy 5/4 bo statystyka ma to do siebie że w końcu się wyrównuje. Zatem czas na 9/0...😀 a dalej się zobaczy.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz