piątek, 8 marca 2024

Ktoś się doigra

 witam

Wtorkowy strajk rolników od godziny 11 do 14 przebiegał spokojnie ale komuś zależało, żeby na siłę wywołać konflikt. W sieci (platforma X) internauci już zidentyfikowali kilku "osobników" prowokujących zamieszki korzystając z dostępnego programu do porównywania "twarzy". Staje się oczywiste dlaczego przez osiem lat mieliśmy względny spokój a Policja zachowywała aż przesadny umiar znosząc bluzgi, plucie i fizyczne szarpaniny. Teraz jak przed 2015 rokiem w bój wysłano najbardziej bojowe oddziały prewencji z tajemniczym "Z" na białych kaskach. 
I komu ma to służyć. Tak na mój rozum władza chce skłócić się ze społeczeństwem na tyle, żeby ogłosić "stan wojenny". A wtedy już tylko dekrety i hulaj dusza. Zamkną telewizję która nie jest władzy przychylna, pozamykają w ośrodkach odosobnienia najbardziej opozycyjnych działaczy, redaktorów i tych co im tam jeszcze się pod rękę nawiną przeszkadzając w biznesach. Plan jest prosty jak kłębek drutu. Czy wypali, a któż to może wiedzieć.

Na razie hazardowy tydzień mam na remisie. Główne uderzenie szykuje na jutro ale notowań w kilku interesujących mnie ligach jeszcze nikt nie wystawił. Żeby nie było jak czasami bywa, że na przykład w Zambii będą przyjmować tylko trzy/cztery mecze kolejki choć na boiska wyjdą wszyscy, bo wtedy moje plany spalą na panewce.
Tenisowo, Polacy zaczęli fatalnie. Liczyłem na dziewczyny (choć nie grałem) a one dały ciała koszmarnie. Adrian Meronk gra kolejny turniej w LIV Golf (20 mln$ w Hong Kongu) i po pierwszym dniu jest T26. Mogło być lepiej i pewnie będzie...
https://www.livescore.in/pl/golf/liv-golf/liv-golf-hong-kong-individual/

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz