wtorek, 29 sierpnia 2023

Hokus Pokus Club

 witam

Wielkie słowa pochwały dla naszych tenisistek które w komplecie przeszły do drugiej rundy US Open a które w dwóch wypadkach wcale nie były faworytkami. Dalej tak łatwo nie będzie ale po pół bańki złotówek do portfela co by nie powiedzieć już wpadło.
W nocy oglądałem też mecz Coco Gauff i z Siegemund w pierwszym secie nie miała nic do powiedzenia. Druga odsłona to przełamanie Niemki w 1 gemie po 31 piłkach po których odezwała się znana mi z autopsji ilość wiosen. 35-latka zapłaciła za ten gem fizycznie i psychicznie (miała 6 przewag) i choć się starała to dominacja Amerykanki była coraz większa. 
Sztuczna inteligencja wyliczyła podobno triumf Coco w całym turnieju ale tenis jak się okazuje potrafi zaskoczyć i nic nie przychodzi łatwo.

W piątek wysłałem pierwsze grubsze (ale bez przesady) zestawy a wczoraj kolejną porcję. W obu wypadkach  na kuponach 5/16 zawalił mecz który je terminowo otwierał. 
Piętno 96 które ślepy los albo jakiś nieznany wróg mi przypisał widać jak na dłoni:
Piątek - https://www.livescore.in/pl/mecz/Q9EsId00/#/szczegoly-meczu/szczegoly-meczu
Poniedziałek - https://www.livescore.in/pl/mecz/Ms7jwJRL/#/szczegoly-meczu
I choć zestawy jakoś się obroniły (w połowie) to koszmarny ich początek (bramki w 96 minucie) doprowadzał mnie do szewskiej pasji.
W takim wypadku muszę uciec się do wyciągnięcia królika z kapelusza, zmamienie i odwrócenie losu oraz cudowną zamianę przyszłych, niekorzystnych wyników. Pomoże mi w tym oczywiście blog hpc czyli (H)okus (P)okus (C)lub który poprzez rzucanie na nim odpowiednich zaklęć posłuży do naprawy zjawiska. Można się z tego oczywiście śmiać ale skuteczność odczarowywania mam o wiele większą niż przepowiednie Jackowskiego i spółki.

Dzisiaj kolejny "Reset" w TVP24 o 21'10". Będzie o zamachu 10.04.2010 roku w Smoleńsku i będzie się działo....
W życiu zawiódł mnie bardzo mój były pracownik który dzięki PiS zrobił sporą karierę polityczną. Zmienił nagle poglądy a może po prostu fałszywiec miał takie zawsze. Koniunkturalizm polityczny to parszywa przypadłość a jeśli dodatkowo występuje u kolegów to trudno się z tym uporać....

PiS: A do Senatu wystawiło się kilku rozłamowców spoza paktu. Dobra nasza....
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/te-komitety-wyborcze-wystartuj%C4%85-w-wyborach-s%C4%85-spore-niespodzianki/ar-AA1fUOp9?ocid=msedgdhp&pc=U531&cvid=91575d7311d94cfe94b311d3397133e9&ei=13
Idę na kawę z uśmiechem

cdn
pozdrawiam

1 komentarz: