piątek, 25 sierpnia 2023

51 dni

 witam

Legia mnie pozytywnie zaskoczyła. Mają kilka "żądeł" które z przyjemnością się ogląda, grają otwartą i przyjazną dla oka piłkę tyle tylko, że za łatwo tracą bramki. Uzyskane 3-3 w Danii stwarza sporą nadzieję na awans do fazy grupowej a ich zwycięstwo w Warszawie STS ocenia na około 52% (bez dogrywki).
Ten sam STS ustawił linię 34,5% na Zjednoczoną Prawicę w wyborach parlamentarnych które odbędą się za 51 dni. Nie mam w zwyczaju blokować sobie kasy na półtora miesiąca ale notowanie 1,85 to jakiś lewacki żart i darmowe zyski. Oczywiście w założeniu, że nie zdarzy się "casus Zapatero" lub jakaś wschodnia putinowska prowokacja czy też Tusk z Weberem nie odwołają przegranych wyborów. No bo kto tym wybitnym demokratom może tego zabronić.
Adrian Meronk (golf) ostatni dzisiejszy dołek zawalił (+1) i przed popołudniową sesją jest na 7 pozycji. Lekko zagrałem go, że na koniec będzie w 5-ce (2,90) i ta alternatywa mocno mi się oddala. Ale dopóki piłka w grze.....
Wczoraj przez przypadek przechodziłem obok perełki "Superbet" czyli punktu Al Jerozolimskie róg Marszałkowskiej. I oto firma budowlana remontuje ponoć zlikwidowaną, sztandarową placówkę bukmachera. Chyba z jednym z byłych użytkowników wywiązała się ciekawa rozmowa. 
Mówię, szkoda, tak dużo tutaj wygrywałem....
Dlatego zamykamy 😀😀😀

Sondaż poparcia dla Gazety Wyborczej (mało wiarygodny ale niesamowity w świetle notowania STS)
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/sensacyjny-wynik-najnowszego-sonda%C5%BCu-to-oznacza%C5%82oby-samodzielne-rz%C4%85dy-pis/ar-AA1fMbj0?ocid=msedgntp&cvid=43c715d00ca54fd7b1ae6285d769e5e5&ei=8
PiS - 38% przy 12% niezdecydowanych to lekko ponad  42,5% ogółem.....

cdn
pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. ja zagralem over 34,5% Zjednoczonej Prawicy w stsie za 3,2k i mam do wyjecia nieco ponad 5.2k - zastanawiam sie czy jeszcze nie dolozyc

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    Na dzień dzisiejszy over 34,5 dla ZP wydaje się być pewne. Ale co się stanie przez 1,5 miesiąca jest nieprzewidywalne. W końcu linia 34,5 w STS cały czas jest wystawiona a firma raczej nie jest nastawiona na rozdawanie kasy. Ustawili ją analitycy którzy za to odpowiadają a przez 55 lat mojej gry nauczyłem się nie lekceważyć przeciwnika.
    Plusy to fakt, że prawica jest zwykle niedoszacowana na całym świecie, że do ZP dochodzi Kukiz z 0,5/1% i to, że partia rządząca jest zwykle lekko promowana.
    Minusy to jakaś ostra zawierucha we wrześniu, sztuczna inteligencja po która sięga opozycja i kto wie co jeszcze. Na pewno nie Jackowski i spółka którzy coś tam widzą i co najczęściej się nie sprawdza.
    Sondażami bym się nie kierował bo to dla mediów sztuka manipulacji robiona na 1000 próbie osób. Sztaby mają własne sondaże ale tych się (prawdziwych) nie ujawnia.
    A co do zagrania, gdyby wybory były w tym tygodniu to bym zagrał. Na zaś nie lubię. Ostatnio porównywalną sumkę co Twoja włożyłem w politykę przy wyborach prezydenckich Lech Kaczyński - Tusk ale wtedy za Lecha płacili chyba 3,45 aż do niemal samego końca. Leszcze...:):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze jedno. Cieszę się z tej linii 34,5 ponieważ prawdopodobnie over na ZP zagra masa młodych graczy. A jeśli zagrają to zagłosują na ZP. I w taki oto sposób STS przyczyni się do nowej 4-letniej kadencji Prawa i Sprawiedliwości....

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednak nie 3,45. Sprawdziłem bo pisałem wtedy wierszem....:)
    To się po prostu w pale nie mieści, za Lecha płacą aż 3,30

    OdpowiedzUsuń
  5. z uwagi na w mojej ocenie duzy blad z giertychem wzialem jeszcze raz over 34,5% i siedze w tym na prawie 10k albo woz albo przewoz

    OdpowiedzUsuń