wtorek, 1 sierpnia 2023

Coś za coś

 witam

Na tę niemiłą okoliczność, że bukmacherska oferta nie zawiera meczów które mnie interesują lub nie są one w wystarczającej ilości do stworzenia systemów, musiałem póki co zająć się czymś innym. Na "rozpisy" 5/13 do 5/16 trzeba trochę poczekać bo w sposobie gry który przynosi korzystne skutki nie mam zamiaru nic zmieniać.
Z braku lepszych pomysłów zająłem się więc sobą. 
U lekarza, prócz oczywiście przygody onkologicznej, nie byłem chyba ze 40 lat. Postanowiłem przyjrzeć się bliżej na co mogę wpłynąć własnym sumptem. Przez Allegro otrzymałem już multum przeróżnych pakunków z całym asortymentem wymyślnych lekarstw wskazanych w moim wieku. I rozmaitych maści które mają przywrócić starzejącą się skórę do stanu różowej pupci noworodka. 

W polityce po staremu. Totalna opozycja kłamstwa przykrywa kolejnymi łgarstwami i jest to tak oczywiste, że nie wierzy w nie nawet najbardziej twardy, ichni wyborca. Mam na to dowody empiryczne.
Po każdym z wieców, briefingów prasowych, pikiet i spędów co najmniej jeden Pan Gustaw odczepia się od lokomotywy. Dokładnie jak u Pana Janka Himilsbacha w anegdocie "Pewnego dnia do SPATIF-u...."
https://www.filmweb.pl/person/Jan+Himilsbach-449/discussion/%22Inteligencka+wypierdala%C4%87+%22-3089624

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz