czwartek, 6 kwietnia 2023

Komfort egzystencjonalny

 witam

O 14'48" na tor w Auguście (Georgia) nad rzeką Savannah wyjdzie Adrian Meronk żeby wśród 88 golfistów powalczyć w turnieju Masters.
Łatwo nie będzie ale wierząc w dobre wiatry postawiłem go na miejsce w 30-tce z notowaniem 3,00.  

Green Jacket Golf dla zwycięzcy Masters
(o 17'10"-8d, Adrian prowadzi !!!! ale połowa jeszcze nie rozpoczęła)
https://www.livescore.in/pl/golf/pga-tour/masters-tournament/ 

Zrobiłem większość świątecznych zakupów i muszę powiedzieć, że te wszystkie pierdoły opozycji o drożyźnie to wierutne kłamstwa. Nie ograniczając się z niczym jako średnio uposażony emeryt z łatwością utrzymuje 140m2 w centrum Warszawy a w najlepszej jakości chabaninę (2,5kg pieczonego schabu i boczku oraz super wędliny) zaopatrzyłem się w dawno wyszukanym stoisku pod Halą Mirowską. Z owoców nabyłem borówkę amerykańską (mama lubi) truskawki (8zł/kg) i wspaniałe gruszki nie wspominając o warzywnych duperelach. Z napojów - "Finlandię" (2 litry, druga 50%) żeby przy okazji uczcić wejście Finów do NATO. Świąteczne porządki w tym mycie okien (45m2) zlecam Pani O bo kurde, mnie się nie chce. Rekordem świata było nabycie sąsiadce, zwolenniczce PO, 6 kostek masła polskiego extra 82%, 200g za 24zł. Nie wierzyła i pewnie cały czas jest przekonana, że to cena za 1 sztukę. No ale jak słucha się wiadomej telewizji i wiadomych polityków to mózg może nieźle lasować..

Inna sprawa, że kiedy nie daj Boże opozycja wygrałaby wybory w październiku to życie praktycznie znowu będzie nie do zniesienia. I znowu zaczną się ekskursje na zmywak do Anglii lub na szparagi do Niemiec. A może i powrót do 3,50zł za godzinę pracy.
Nic to, tak czy siak, przez 68 lat nie czułem się tak bezpieczny finansowo jak ostatnimi laty. I dobrze to wszystko pamiętam....

cdn
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Diabeł kusiciel7 kwietnia 2023 03:48

    Następna strona z końmi i podatkiem - betway.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    Dzięki za info. Wszystko idzie w dobrym kierunku. Przy okazji analizy wyczytałem wiele ciekawych aktualności.
    https://e-play.pl/betway-pl-czyli-falstart-2022-roku-na-bukmacherskim-rynku-w-polsce/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń