czwartek, 28 kwietnia 2022

Całkiem nowy początek

 witam

Dzisiaj puściłem pierwsze kupony na internetowej stronie "Superbet"
https://superbet.pl/intro
Ta firma daje mi o wiele większe możliwości niż dotychczas jeśli chodzi o systemy. Mogę wybrać sobie powiedzmy 5/16 lub 6/16 i tak dalej i dalej, co znacznie ogranicza stracony czas na sztukowanie i wysyłanie kilkunastu rozwiązań u bukmacherów u których cała zabawa kończy się na 13 pojedynkach lub u których jednostkowe zakłady są pięć razy droższe. 
Liczę też na to, że jak wysyłam jeden kupon to system nie wpisze mi pięciu jednakowych co znowu przydarzyło mi się w STS. Pisałem do nich o tym kilkakrotnie ale twierdzą, że oni mają wszystko w porządku. No niestety nie. 
Teraz czas na wypracowanie odpowiedniej metodologii gry. Oczywiście będę nadal stawiał remisy a w wersji 6/16 przydałyby się dwie "nieprzemakalne czapki" z notowaniami nawet do 1,50 byleby weszły.
Rozważam też trzy mecze w modelu (1,1,1)-(X,X,X) a może pięć w odmianie (1,1,1,1,1)-(X,X,X,X,X) gdzie 1 to tylko przykład w którą stronę gram pojedynek dwudrogowy. 
No nic, przyszłość pokaże czy to "wejście smoka" da efekty na które być może zbyt irracjonalnie liczę...
Dla jasności...5/13 to 1287 pojedynczych zakładów, 5/14(2002), 5/15(3003), 5/16(4368) natomiast
6/14(3003), 6/15(5005), 6/16(8008) ..itd

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz