niedziela, 3 kwietnia 2022

Wystawianie na próbę

 witam

Wyrzeczenie się mojej życiowej przygody było oczywiście niewinnym żartem na Prima Aprilis. Przyznam, że mało oryginalnym bo nie za bardzo dało się kogoś oszukać...:)

Ok, z zakończonej bitwy wyszedł pierwszy zestaw:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=349022990113730407&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Przed trzema ostatnimi meczami stał ponad 60/1 ale skończył się ostatecznie na 10/1. Nie jest rodzynkiem wśród 20 innych kuponów które jeszcze walczą...:)
Ale z oczekiwań kilku grubych "tysi" za postawione dwie paczki musiałem nieco ochłonąć.

Podobnie do niedawno opisanych wahań kursów znowu bukmacherzy wywiedli mnie w pole.
https://www.oddsportal.com/soccer/tanzania/ligi-kuu-bara/polisi-tanzania-ruvu-shooting-dWi8j23S/
Po ustawieniu strzałki na notowaniu widać co się działo. Z "home win" 2,15 na otwarciu spadło do 1,30 a później znowu w górę. Ja mam X zapisany w kajecie od kilku dni, tylko kto by wytrzymał taką presję. I tak oto te 1-1 wstawiłem tylko w 4 pierwszych układach. Znowu wymiękłem...
Dzisiaj nic już nie dogrywam. Czekam co się stanie z tym co trzymam w garści. Oby niedziela była lepsza od soboty. Taka na przykład jak niemal stuprocentowy piątek...:)

PiS: 12'30"
Droga dla Igi Świątek według mnie.
Mecz Polska v Rumunia (prawdopodobnie Cirstea, Begu) 15.04
Madryt 28.04-7.05 WTA-1000
Rzym 9.05-15.05 WTA-1000
Paryż 22.05-5.06 Grand Slam
Od jutra przygotowałbym kort z identyczną "mączką" jak ta w Madrycie i trenował wyłącznie z mężczyznami.

PiS: 13'30"
Przeglądam terminarz naszej ligi i PP i zastanawiam się a nie chce mi się czytać regulaminów czy Legia nawet przegrywając półfinał PP z Rakowem (6.04) nie będzie mogła zagrać w LE w 2022 roku, skoro Lech i Raków awansują do LE z tabeli ?
Najlepiej byłoby oczywiście puknąć Raków a 9.04 dogadać się z Lechem....:) - tyle, że to raczej niemożliwe...

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz