poniedziałek, 17 stycznia 2022

Świeża krew

 witam

Rzadko się zdarza żebym pierwszą kawę wypijał o 17'00".
Dzisiaj jednakowoż pojechałem na badanie krwi a nie spiesząc się przecież nigdzie tak jakoś się zeszło do wieczora.
Jadąc na Ursynów, w metrze przeczytałem pewien artykuł z polskiej prasy który obiecałem sobie skomentować. Chodziło o Novaka Djokovica i jego australijskie przygody sądowe. Niestety tekst był pewnie nie na rękę naszym cenzorom i nijak nie idzie go w całej sieci odszukać. No nic to, co się odwlecze...:)

Wysłałem 3 kupony 5/13 ale cienko widzę. Trochę wkurza mnie STS nie dając kilku krajów w ofercie które proponuje na przykład "Fortuna". Z tym STS-em to jest tak, że pasuje mi u nich łatwość wymiany kilku pozycji (trzech zazwyczaj) w nowych kuponach. W Fortunie każdy zestaw trzeba wbijać od nowa a to Syzyfowa robota. 
Kłopoty z podwajaniem (a nawet potrajaniem) tych samych "rozpisów" póki co się skończyły tak więc trwam z tym moim "bukiem" na dobre i na złe. 
A złe to coraz zabawniejsze zaniżanie kursów na X-sy ale tak ma większość naszych (i światowych) milusińskich.

PiS: 18'00"
Wypowiedziałem w złą godzinę...
STS puścił mi znowu po dwa takie same kupony choć wcisnąłem "obstaw" tylko po razie. Wreszcie się kiedyś oszukają. - Może właśnie na tych poniżej które maja swoje identyczne duplikaty...:)
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=341722990154064218&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=341722990185864412&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz