piątek, 21 stycznia 2022

Konsekwentność

 witam

Jeszcze przed rozpoczęciem Pucharu Narodów Afryki (Kamerun 2022) w piłce nożnej postanowiłem sobie, że mecze drużyn z "czarnego lądu" będą podstawowym elementem moich remisowych kuponów 5/13. Nie przyniosło to dotychczas oczekiwanych efektów i przeważnie zaniżało wygrane jak na przykład na ostatnich kilku zestawach podobnych do tego: (zysk tylko c-a 5/1)
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=341822990148746181&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Już nie mówiąc o tych trzech z nocy przed tomografią, (jeszcze w grze) które miały bardzo wysoko ustawioną poprzeczkę. (6/7 trafionych w tym pudło z 95 minuty)
Co się odwlecze to nie uciecze. Przede mną 8 meczów play-off 1/8 PNA (23-26.01) z których cztery na pewno zagram "X na zicher" dopełniając kupony tym co właśnie wymyślam...:)
Z moimi remisami to jest tak. 
Na starość zdecydowałem, że jak najmniej muszę się hazardem denerwować. Przecież jak mi nie wejdzie X to z góry wiem, że nie musiał. Jak Hurkacz, Muguruza czy tuzy piłki dają ciała to człowieka trafia szlag - u mnie nawet niekorzystna bramka w 95 minucie spływa jak po kaczce i za chwilę już o tym nie pamiętam. A że przy okazji udaje się budować licznik choćby skromnym 500+/miesiąc to to jest to co tygrysy lubią najbardziej. Żeby grać tylko na takim polu gdzie się wygrywa.
Z tą pamięcią to też jest w dechę.
Na przykład w "texas holdem" własna, doskonała karta na "river" jest zawsze zasłużona i  niewarta analizy, ale jeśli  jakiś "sk....." do twojego "fulla na asach" dostanie na "river" czwartą dwójkę to... lepiej nie mówić.....

Pisałem niedawno, że opętała mnie mania zakupów. Różne gadżety - droższe i najtańsze które leżą teraz w większości bezużytecznie, markowe ciuchy, kosmetyki i nowinki techniczne.
Ale jest coś takiego z czego jestem uszczęśliwiony. Gościu który to wymyślił powinien dostać nagrodę choć rzecz podobno wywodzi się od hinduskich mnichów.
Mam tego kilka sztuk w każdym z pokoi....:)
Uspokaja, rozleniwia i inspiruje.
https://allegro.pl/oferta/ajurwedyjski-masazer-do-masazu-skory-glowy-relaks-11014732790?snapshot=MjAyMS0xMC0xNFQxMzo0Nzo1Ny4yNjBaO2J1eWVyOzU0MDdiZDg0NDMyOTFhYThkNTNkN2NiNGZkMDgyYjExYzQxYjRhZGE5NmZmMDY5NjFlZWFhMDA2ZmUyNTQxN2U%3D
Polecam.

PiS: 17'40"
A żeby ich pogięło...:)
Relizane 94 minuta. https://www.livescore.in/pl/mecz/dxHUOUNh/#szczegoly-meczu
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=341922990118216131&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

Sobota, 22.01
J**** pies, to mnie porządnie osłabiło na rewelacyjnie zapuszczonych kuponach....
https://www.livescore.in/pl/mecz/jFYpYcBd/#szczegoly-meczu/szczegoly-meczu
94 minuta, pierwszy raz grałem Ghanę i po co mi to było (na szczęście na 6 z 16 otwartych zestawów)
Jestem wściekły ale zaraz o tym zapomnę....:)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz