sobota, 29 stycznia 2022

Metamorfoza

 witam

Co się stało z naszymi skoczkami narciarskimi na kilka chwil przed Igrzyskami Olimpijskimi Pekin-2022 to trudno zrozumieć. Praktycznie z dnia na dzień ze sportowców którzy na ostatnich turniejach prezentowali się fatalnie albo jeszcze gorzej przegrywając regularnie nawet z Turkiem i zawodnikami z Kazachstanu, nagle ni stąd, ni zowąd, wszyscy jak jeden mąż wystrzelili z formą. 
"To bardzo interesujące, ale absolutnie niemożliwe" powiedziałby Prof. Wiktor Kuppelweiser w "Seksmisji"


 Nie twierdzę, że Stoch, Żyła, Kubacki, Wąsek czy Hula są teraz z automatu faworytami do medali (indywidualnie czy drużynowo) ale jak to się mówi, są w grze.
Dzisiejszy turniej (16'00") hazardowo odpuszczę śledząc pilnie tę niebywałą sportową ewolucję....

Na 14 kuponach 5/13 z 27/28 stycznia zostało jeszcze wymieszanych około 10 pozycji do rozegrania. Zestawy rokują nieźle ale szału nie ma.
Wielkie pretensje mam natomiast do siebie za jedno ze spotkań. Wytypowałem i wpisałem do roboczego kajetu X2 z preferencją away-win a w 66% w "rozpisach" stoi remis. Wynik 0-2. Tak być Paweł nie może, żebyś KJM kwestionował własne pomysły...
Dwa mecze przewróciły się w końcówce ale to się zdarza. Trudno.
Natomiast jeden pojedynek wszedł mi niezwykle fartownie. W darcie.
Przeciwnik Ratajskiego przy stanie 5-4 (rozgrywka 11L) trzy razy kończył mecz z 10 co powtórzył za chwilę  przy 5-5 (również trzy lotki z 16). Jak powiedziałby Kuppelweiser.....:)

Coś bym postawił. Rozdzielając odpowiednio te mecze które mi zostały na 14 kuponach.
Potrzebne mi 4 "czapki" i akcent Polski.
Mam ochotę na wstawienie:
Adrian Meronk v Marcus Armitage 1 (kurs 1,80)
https://www.livescore.in/pl/golf/
PiS: nie zdążyłem, zaczęli 8'25"
wynik -1/0 czyli wygrał Meronk

A tuż po obiedzie wyślę "Lotto" systemem 67. Jedyna moja szansa (na ten system) na dzień przed urodzinami.
Zasada będzie prosta. Wczoraj to wymyśliłem...:)
Trzy pary cyferek a każda z par to 67. Kilka wariantów.
28-39 + połówka z innej beczki dało 3-kę i lekki plus...:)

Niedziela, 30.01
Meronk nie wytrzymał ciśnienia. W połowie 4 rundy prowadził a na dołku 10 gdzie przez trzy dni zgromadził -4 poniżej par zaliczył bogey (+1).
https://www.livescore.in/pl/mecz/dCYqnRSh/p/#szczegoly-meczu
W sumie 4 miejsce a za nim wiele uznanych, golfowych sław.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz