poniedziałek, 28 grudnia 2020

Marzenia na 2021 rok

 witam

Na kilka dni przed Nowym Rokiem, wobec braku innych zajęć postanowiłem pofantazjować sobie nad realizacją zadań 66 odcinka mojej egzystencji. 
Podstawowym problemem który muszę rozwiązać jest..

115 kilogramów żywej wagi

Nie wiem jak się do tego zmuszę ale brak codziennych spacerów (z powodu pandemii) i chyba jednak olbrzymia nieodpowiedzialność doprowadziły mnie znowu do wielce nadmiernego utycia. Piszę znowu ponieważ przed rakiem 10 lat temu sprawy miały się podobnie.
Znajomi dają mi oczywiście błyskotliwe, sprawdzone w praniu rady ale odkąd zostałem emerytem i nic już nie muszę to trudno jest mi się przełamać i wziąć się za siebie.
No nic, jakoś to będzie.

W hazardzie niewiele w przyszłym roku zmienię. No chyba, że STS wróci do "greyhounds" w co osobiście zwątpiłem. Szkoda mi tych piesków i piszę to akurat w czasie w którym (grudzień-luty) zwyczajowo wszystko trafiałem.
Remisami świata nie podbiję, faworyci będą zawodzić tak jak dotychczas i młócka raz w jedna raz w drugą stronę z mikroskopijnym zyskiem na koniec 2021 jest z góry zafiksowana. Słowem, zabawa.

Do szczepionki (Covid) mam stosunek osobisty a przez to wiele pytań.
W 1953-1954 kiedy trwała pandemia Polio, kilka grup ścigało się z czasem żeby problem systemowo rozwiązać. Jak to się skończyło w mojej rodzinie kilka razy pisałem.
https://www.medonet.pl/zdrowie/zdrowie-dla-kazdego,polio--choroba-heinego-medina---zapomniana-choroba-z-epidemia-w-tle,artykul,99851937.html
No cóż, dzisiaj mamy nieco ponad 3 tys. nowych przypadków Covid-19 i 28 zgonów w tym 1(!!!) bezpośrednio na wirusa. Wygląda na to, że ludzie przestraszyli się igły i przestali chorować (dane z drugiego dnia Świąt stąd taki wynik co o statystyce nie świadczy najlepiej).
Swoja drogą czy już osocze ozdrowieńców które miało być cudownym antidotum okazało się niewypałem bo przestało się nagle o tym pisać.
Ok, kiedyś rzucę pytania na szalę bo z tym trzeba się zmierzyć na bardzo poważnie.

PiS: 13'00"
Cała ekipa polskich skoczków wycofana z pierwszego konkursu TCS w Obersdorfie.
Ciekawe, czy gdyby się zaszczepili, ergo gdyby nie zarażali i nie byli podatni na zarażenie o czym opowiadają "eksperci" to mogliby startować czy też tak to nie działa (ten fakt ukłucia) ?
Jeszcze walczą, ale przecież to granda, że sztab dowiedział się o sprawie z mediów....
https://sportsinwinter.pl/polscy-skoczkowie-walcza-o-udzial-w-oberstdorfie-relacja-na-zywo/

PiS
18:35 – Z OSTATNIEJ CHWILI. Klemens Murańka otrzymał negatywny wynik testu na koronawirusa. 
Szykuje się niezły skandal

WTOREK rano
Skaczemy. O 10'00" ostateczny test wypadł dla wszystkich zawodników negatywnie tak więc na początek obnażyliśmy niemiecki system epidemiologiczny. Czas wziąć się za Jugendamty.
Swoją drogą kilku dzisiaj niezwykle odważnych działaczy i redaktorów powinno przesłuchać swoje wypowiedzi z wczoraj (godzina 15-16.30) i na przyszłość gryźć się w język. Albo to albo, jak to było w "Piłkarskim pokerze" - nie nadają się do sportu.

ŚRODA
Dwie obiecujące kariery..
https://www.msn.com/pl-pl/sport/indeks-dyscyplin/krzysztof-ratajski-zarobi%C5%82-setki-tysi%C4%99cy-z%C5%82otych-chodzenie-po-barach-op%C5%82aci%C5%82o-si%C4%99/ar-BB1clnDL?ocid=msedgntp
W piątek o 13'00" mecz ćwierćfinałowy Mistrzostw Świata https://www.livescore.in/pl/drabinka/Kt3N6EWt/486tgNZ5/#draw
Ratajski v Bunting 1,46-2,60 (TVP Sport)

https://www.sport.pl/inne/7,64998,26634090,najwiekszy-sukces-w-historii-polskiego-golfa-jedno-uderzenie.html?utm_campaign=amtpc_deale_msn

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz