czwartek, 3 grudnia 2020

Do odważnych świat należy

 witam

Tytułowe przesłanie pokazuje, że jak się tylko chce to można i góry przenosić. Niestety o mnie tego powiedzieć się nie da. Jak wiadomo grę sobie odpuściłem co nie znaczy, że od czasu do czasu czegoś tam nie postawię. Tyle, że wyjątkowo "przy ścianie". Weźmy pod pręgież krytyki taki przykładowy kupon.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313372099013746877&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
To była wprawka do szukania tzw. "czapek" co obróciło się przeciwko mnie. Z pięciu meczów X2 weszły wszystkie zwycięstwa gości a to tak właśnie grając, z góry zakładałem. 
Lepiej by było iść dwu-blokiem XXX/222 co przez cały rok czyniłem ale oczywiście nie teraz.
Ze starszym T. Boe też za bezpiecznie. Wiedziałem, że w biegach kontrolnych ogrywał resztę Norwegów regularnie więc miejsca 1-3 (3,20) lub wręcz zwycięstwo (10,00)  mogłem lekko zaryzykować. Wtedy wypłata wyglądałaby o wiele ciekawiej. Dobrze chociaż, że 1-6 mam na każdym kuponie.

A skoro o bezpieczeństwie to właśnie kupiłem sobie profilaktycznie słynne lekarstwo na Covid którego w aptekach dawno brak. Zdrowie, co by nie mówić najważniejsze....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz