sobota, 2 listopada 2019

Męskie zabawki

witam

Świat się zmienia w tempie kosmicznym. To o czym 50 lat temu mogłem tylko śnić a co jak najbardziej mieściło mi się w wyobraźni dzisiaj jest już zwyczajnym i najpewniej bardzo popularnym gadżetem. Jednakże nowinek technicznych jest tak wiele, że dopiero wczoraj przetestowałem:
amazon fire stick TV.
https://www.smartdnsproxy.com/pl/news/smart-dns-proxy/9-porad-jak-korzystac-z-amazon-fire-tv-stick-2018-216.aspx
Po ściągnięciu dostosowanej do potrzeb aplikacji oczom ukazuje się tyle sportu z całego świata na ekranie TV, że głowa mała. Przeskakiwałem z jednego toru wyścigowego na drugi, z kontynentu na kontynent i zastanawiałem się jak kiedyś żal będzie to wszystko opuścić.
Kłopotem jest tylko klawiatura ale myślę sobie, że ten mankament ktoś szybko rozwiążę.
Nie znam jeszcze wszystkich funkcji i trudno mi się było w tym ustrojstwie poruszać ale pierwsze wrażenie było piorunujące.

Ok, Męską zabawką jest chyba również hazard choć w STS widziałem kobitki które "goliły" po całości. Ja, jak wiadomo od dawna omijam przysłowiowe Bajerny i Barcelony skupiając się na swoich rozpisach. Złudnie sądzę, że przyjdzie czas kiedy w tym temacie osiągnę doskonałość. Póki co wolno jadę pod kasową górkę czego dowodem może być 6-cio kuponowa seria z najlepszym jej przedstawicielem w postaci zysku 49/1 lub 62/1 (został jeden mecz).
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313041999018047686&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Ostatecznie, ten konkretny kupon zatrzymał się na zysku 34/1.
No cóż, dobre i cokolwiek....

Teraz siadam do Kamerunu. Trzeba przygotować kolejne baty. Bez przesady, małą łyżeczką, byle do przodu....

Niedziela, 3 listopada, godz 11'40"
Z dzisiejszej, olbrzymiej oferty, wcale nie jest łatwo wybrać tych kilkanaście X-sów które chciałbym puścić w hazardowy bój. Ale, że czas goni, na początek puściłem dwa rozpisy które zamierzam twórczo rozwinąć. Bez specjalnego nadęcia, dość lekko i oby szczęśliwie....
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313071999012841153&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313071999016041225&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz