czwartek, 28 listopada 2019

Black Friday

witam

Wypisałem sobie cała listę nowoczesnych urządzeń po które miałem "rzucić się" do sklepów w czarny piątek. Niestety, budowlanej działki w Warszawie nie udało mi się sprzedać tak więc rewolucyjne plany odświeżenia bazy sprzętowej na którą miałem chrapkę, muszę przesunąć o czas jakiś.
Swoją drogą elektronika a co za tym idzie większość szeroko pojętego ustrojstwa ewoluuje tak szybko, że nijak nie można za zmianami nadążyć zatem w zasadzie nic złego się nie stało. Oczywiście zakładając, że jeszcze trochę pożyję...:)

W hazardzie tydzień przespałem. Głównie z powodu jednego, poniedziałkowego meczu i jego 90 minuty który kończył mi szeroki zestaw kuponów z weekendu.
https://www.livescore.in/match/vobhVjik/?externalProjectId=20050#match-summary
Dam sobie na luz także jutro i w sobotę a całe siły zmobilizuję na niedzielę. I choćbym przegrał to przecież nie znienawidzę gry jako takiej w żadnym razie. Tak jak zrobiła to na ten przykład ograna kilkukrotnie opozycja która w wyniku porażki znienawidziła 50% Polaków.
Wprowadzona w błąd i wyprowadzona na manowce przez kilku cwaniaków  i kilku dorobkiewiczów którzy swoją upiorną filozofię sączyli w głowy społeczeństwa przez prawie 40 lat opacznie myśląc, że jest już pozamiatane. Niedoczekanie....
Obecnie połączyli siły ze środowiskami towarzyszy którzy twierdzą, że bohaterska Armia Sowiecka walczyła o wyzwolenie Polski, z ideologiami innej grupy zupełnie nie z mojej bajki oraz z domorosłymi uczniami KPP i wespół w zespół chcą wrócić do żłobu.  Ręce opadają.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz