niedziela, 4 listopada 2018

Przy niedzieli

witam

W ubiegłym tygodniu złożyłem koniec końców SD-3 i klamka zapadła. Teraz mogę już tylko czekać na decyzję i przygotować się do ewentualnej, prawniczej gimnastyki z interpretacją ustawy sprzed 1.01.2007 roku. Tylko czym się właściwie przejmuję. Głowy przecież nikt mi nie urwie i te moje narzekania to po prawdzie zwyczajna drobnostka. Najwyżej wpadnę w długi....
Miliardy ludzi mają prawdziwe problemy zdrowotne, finansowe, uczuciowe czy też inne związane z przeróżnymi nałogami, orientacjami, wiarą lub politycznym bezsensem własnych przekonań a ja proste sprawy jak zwykle wyolbrzymiam. Takie to przemyślenia wyniosłem po dniu Wszystkich Świętych i Zaduszkach kiedy przemierzając cmentarze defetystycznie wydawało mi się, że jestem na fali schodzącej. Sprawdziłem i nic z tych rzeczy. Średnia długość życia faceta to w Polsce circa 74 lata (kobiety 82) czyli wszystko przede mną....:)
Za mną za to połączenie Ugandy i Iranu w których to na 10 zdarzeń weszło 8. Co z tego kiedy obu tych lig nie dało się rozpisać na kuponie bo Uganda grała wczoraj a notowania na dzisiejszy Iran STS wystawił zbyt późno. Taki kurde los.....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz