niedziela, 21 października 2018

I po co mi te nerwy

witam

10 dni wstrzymywałem się od gry, analiz meczowych oraz sprawdzania wyników i muszę powiedzieć, że był to wyjątkowy okres spokoju. Wysypiałem się do woli ale załatwiłem też kilka spraw osobistych nie cierpiących zwłoki. Swoją drogą, jak przejrzałem ostatnio swój terminarz na kolejną 10-letnią kadencję to okazało się, że wcale tak wiele istotnych kwestii nie zostało mi już do zrobienia, i że czasami sam sobie mnożę niegodne uwagi problemy z jakichś "pryszczów" bez większej wartości.
Tak więc wysypiałem się do woli, tedy do ciężkiej cholery jaki ma sens, że wchodzę znowu do tej samej rzeki. Cały weekend apiać rysowałem słupki, analizowałem idiotyczne i zupełnie nieważne dla mnie pojedynki piłkarskie i niestety śledziłem wyniki na żywo.
To jakiś koszmar (po tych dniach spokoju) wbijać wzrok w przypadkowe 1-0 i przez ostatnie 10 minut do gwizdka sędziego zrazu prosić a zaraz potem zaklinać i jęczeć żeby na koniec zbluzgać całe to towarzystwo które grając w olbrzymiej przewadze przyjezdnych, 1-0 doprowadza do finału strzelając wyłącznie po słupkach i poprzeczkach. Zapytam zatem jeszcze raz. Jaki to ma sens. Jaki impuls pcha mnie w te bezrozumne otchłanie przekombinowanej nadziei, ze oto właśnie teraz, natychmiast i na dłuższą metę będę już trafiał wyłącznie w 10-kę.

PiS: 13'10"
13.10.2018 roku w USA rozpoczął się sezon na ulubionym przeze mnie torze Turf Paradise.
Po kilku dniach wyścigowych znakomitą formą (przygotowaniem) błysnął trener Robertino Diodoro (co nie jest żadną niespodzianką) który na 20 zgłoszonych koni wygrał 11 razy.
Wśród dżokejów prym wiedzie póki co Francisco Arrieta który na 21 dosiadów 8 razy mijał metę jako 1-wszy.
Tutaj jednak nie mam wątpliwości, że Glenn Corbett minie go w krótkich abcugach.....

PiS: 17'00"
Z trzech pojedynków w Iranie grałem jako podstawa tylko jeden. Czy nie mogłem zamknąć oczu i zasadzić się na komplet.

Mes RafsanjanOxin Alborz1 : 12.882.432.65
13:45Khooneh Be KhoonehShahin Bushehr0 : 02.232.703.20
13:45Qashqai ShirazGol Gohar3 : 32.902.702.35

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz