poniedziałek, 3 czerwca 2013

W co tu grać, psia go mać :)

witam

Przeleciałem ofertę z góry na dół i z dołu do góry i nie znalazłem póki co nic godnego uwagi. A przecież wczorajszy zysk (IBV, Austria - kobiety, Lecce) należałoby gdzieś pomnożyć.
Jeśli taka cienka ma być do połowy sierpnia propozycja buków to aktualne staje się pytanie. Jak żyć ?
Spadam na szczaw i mirabelki. Muszę coś załatwić. Jak wrócę może jeszcze uda się  zaproponować jakiś nieprzemakalny pojedynek, więc wtedy dopiszę cdn...
pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Cześć Paweł
    Pytasz w co grać? Może w szachy? :)
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć
    No jasne. Szachy
    Tak jak tutaj......
    http://chomikuj.pl/manriusz/Filmy/Parada+oszust*c3*b3w/Parada+oszust*c3*b3w+cz.1+-+Mistrz+zawsze+traci,1682651857.avi(video)
    Szukam zatem doktora Grewe
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. i to jest myśl :) trzeba zostać przekaźnikiem miedzy bukami i kaska nasza :)))))) z filmową myślą buk zawsze traci :))))
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  4. dokladnie buk traci...
    chociazby tutaj
    http://totolotek.pl/totomix/aktualnosci/6912/

    tak sie rozbija bank, gdzies w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, widziałem tę stronę rano i nawet zeskanowałem pod zestawem z tygodnia (na blogu) kupon tego szczęśliwca z .... Łodzi
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Paweł :)
    To teraz czas na analizy zestawu tak zwanego LA :) tam zostało trochę do hajsu do uszczknięcia, nawet chętnie bym się podzielił aby tylko trafić :)
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  7. LA właśnie została trafiona a kasiora (285000) jest do zdjęcia na LP - która imho jest niesamowicie trudna. Przynajmniej zestaw na nadchodzący weekend
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. Co sądzisz o:

    Malawi 1,50
    Mogren 2,25
    Angust Nazran 1,44
    Chelyabinsk 1,29

    oczywiście jeśli uda się złapać w lepszych kursach. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Afryce zbyt często remisy i trochę strach, reszta nie wiem.
    Dzisiaj przepuściłem Singapur i jestem na siebie zły. 2,15 w mixie a 1,70 u buka w singapurze a ja nie poszedłem zagrać. Tragedia...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. a jakieś propozycje zamiast tego? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trudna sprawa...
    Kilka afrykańskich spada lub ma ciekawe tendencje.
    Malawi fakt ale nie po 1,50 bo to już po spadku...
    Zambia -1.75 1.560 ciekawe ale i
    Gabon -0.25 1.480 (1X) lub nawet home
    Uganda -0.5 1.620 też trochę zjechała, ale jak pisałem - w afryce dużo remisów więc strach grać.
    Mexico -0.75 1.820 też spadli o 0,20 ale kurs 1,80 ciężko już znaleźć
    Może też w Urugwaju X2 Penarol -0.25 1.710
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszykówka w play off to nie dla mnie, tam każdy mecz można spuścić
    Sprawdzałem nawet baseball :)
    Chwytam się wszystkiego ale na razie nic konkretnego nie wymyśliłem...
    Nieźle Polacy z Lichtensztainem 53 minuta 0-0 ...po kursie 1,08
    pewnie wygrają ale jednak gradu goli to nie ma
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  13. No proszę, I Meksyk (1-0) i Penarol (3-1) - dali już radę....

    OdpowiedzUsuń