wtorek, 25 czerwca 2013

TdF

witam

W imieniny Piotra i Pawła, czyli już za 4 dni, rusza na trasę - Le Tour.
http://www.steephill.tv/tour-de-france/#rosters składy, profile etapów itd...
Ten wyścig nigdy nie był dla mnie zbyt szczęśliwy. Może z powodu braku bonifikat na mecie, moi jakoś zwykle zawodzili a jak już bardzo chcieli zaistnieć to zdarzała się kraksa w której przeważnie leżał ten na którego postawiłem. No cóż, w tym roku postaram się odwrócić trend i jakoś wyjść na swoje.

PiS: 26.06 - 12'30"
Jeśli nie przydarzy się jakaś niemiła przygoda to walkower w TdF ma Froome
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/rider_palm.asp?riderid=5789&year=2013&all=1&current=0
którego wyniki są imponujące.

pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Cześć Paweł :)
    Ale przed nami jeszcze jeden ważny wyścig i fajnie byłoby gdyby tutaj wygrywali Ci na których stawiamy a na których stawiamy a na myśli mam oczywiście zestaw "LP" w którym kumulacja wzrosła :)
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzrosła, ale następny zestaw to znowu Skandynawia...z którą mam same złe doświadczenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z drugiej strony - jak patrze na rezultaty innych meczy (a ostatnio niewiele gram) to widzę, że małe miałbym szanse na wyłapanie ciekawej dubli. Masa fuksów od góry do dołu.
    Więc może skuszę się na lżejszą już nieco próbę w LP
    Oraz oczywiście Islandię :):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A Islandia to nie Skandynawia? hahahaha
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  5. :):) Też
    Ale dla odmiany nieźle mi wchodzi.
    Od każdej reguły są wyjątki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie zauważyłem że często wchodzą Twoje typy na Islandii :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  7. Islandia to nie Skandynawia
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Skandynawia

    OdpowiedzUsuń
  8. No widzisz szachista
    Czyli wyjątkiem jest Szwecja ponieważ trafiłem wszystkie 8 meczów na kuponie a w Finlandii na 5 aż 3 skuchy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Paweł :)
    No popatrz jak to człowiem może żyć w nieświadomości :)
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń